gike Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 hey, weet iemand een tuningshop is waar jej je wagen echte bodykits kunt opzetten zaols bij nlowriders maar dan met gewone wagens alvast bedankt Reageren
Damos Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Daar heb je ook we lde transfenders voor die staat boven in los santos. Bij wang cars in san fierro. En ergens midden in Las venturas. Reageren
gike Geplaatst: 9 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 dat weet ik maar ik bedoel echte bodykits voor gewone wagens zoals nfs u2 zo dat je met een admiral kunt rondrijden waar een vette front kit and back kit opstaat Reageren
Jorair Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 het is ergens in san fierro, heb het even voor je op kaart gezet (op het rode stipje) Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 daar kan je alleen wagen van Wang cars tunen andere auto;s zijn niet to tunen daar Reageren
Velaro Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 In alle Transfender garages kan je alleen soms veel dingen op je auto zetten, maar vaak is dit niet het geval en daarom zou ik toch een Lowrider of een Wang Cars auto tunen, in Transfender kan je meestal alleen een spoiler, wat luchtdoorgangen en uitlaten kopen. Ik wens je in elk geval veel plezier met het tunen van deze al zo mooie auto's ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.