Advancegta Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Hoe fix ik dit. \\ >>> Door RTS: Moved naar Help<<< Bewerkt: 10 oktober 2006 door RTS Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 Advancegta ben je ook bezig met het maken van een server? Leuk! Ik zal je wel even helpen, want dit kwam ik eigenlijk ook best vaak tegen bij de 'Feest als een Beest Server' als je die nog herkent. Als eerste moet je de mappen die je hebt gewoon even ergens anders neer zetten. Dan download of instaleer je de server nogmaals en dan kijk je of het probleem verholpen is. Wat me trouwens wel logish lijkt: Heb je de poorten wel opgezet in je router? Want anders kunnen de gegevens niet eens van het interetnet naar jou pc direct in verdinging staan. Zet deze dus open: Dit kun je bijvoorbeeld doen met een website zoals 'Portforward'. Heb je deze stap al eens gedaan? En staan de poorten volgens jou goed open? Wat ook nog zou kunnen wezen is dat je de instellingen niet goed hebt ingesteld. Die zijn over het algemeen niet heel erg moeilijk. Mocht je denken dat het daar fout zit? Dan help ik je daar wel mee. Reageren
Jarno Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Je kan het snel oplossen. In je MTA config bestand staan onderaan aantal RCON commando's. De 9e daarvan is fout. Je hebt er bijvoorbeeld een spatie en een 5 erachter gezet. Wat de MTA server niet begrijpt Het moet zijn bijv. rcon kick 3 (rcon - commando - level) Reageren
Advancegta Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik heb het niet zo op dat ding te bewerken met kladblok ik heb het dus op de manier van Summerbase geprobeert en het werkte. Daarna heb ik hem geconfigureerd met die editor van ewoud. ik start hem op en alles is goed Ik wil dan dus in de server gaan en ik start mta op ik klik op quik konnekt en voer mijn ip adres in ( Of is dat niet automatisch mijn echte ip?)(en hoe verander ik dit naar bijvoorbeeld net zoiets als server.xoti.net) maar daarop reageert hij op connection timed out Hoe los ik dit op? PS: Het is meer voor eigen gebruik om maps te testen enzo en gewoon ik vind het leuk IIG dankje wel Summerbase en Jarno Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.