Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Daarnet heb ik een nieuwe trailer in mijn SA gemod, en als ik hem achteraan die o zo mooie peterbilt hang, dan gaat die opeens heel schuin hangen, naar links??

Hier even een screen:

1aok8.jpg

De handling is dezelfde gebleven, net als de vehicles.IDE...

Plz help me!

Greetzzz

Geplaatst:

Dit zal een fout zijn van de maker van deze mod zelf.

Je hebt meerdere mods die niet goed gemaaktzijn. Zoals auto's diete laag gemaakt zijn waardoor ze over de grond slepen, of waar de banden half in de grond steken.

hier is verder niks aan te doen, Tenzij ik het fout heb.

Geplaatst:

Wel, op msn heb ik aan SWYV al wat hulp gevraagd, en volgens hem hangt de COL van de trailer een pak teveel naar links, en zou die daardoor overhellen.

Maar ik weet zelf niets af van modellen dus veel kan ik nie zeggen.

En als ik de dff nu even online zet? kan er dan iemand de col goed zetten? (als hij niet goed zou staan?)

Greetzzz

Geplaatst:
En als ik de dff nu even online zet? kan er dan iemand de col goed zetten

Volgensmij kan dat wel jah...

Ik zou er wel een nieuw topic voor aanmaken, aangezien hier toch niet meer op gereageerd zal worden.

Geplaatst:
Ik zou er wel een nieuw topic voor aanmaken, aangezien hier toch niet meer op gereageerd zal worden.

Lijkt mij niet nodig, dit topic voldoet prima aan de eisen die we daaraan stellen. En ik zou niet weten waarom er niet meer gereageerd zou worden......gewoon hier posten.

Geplaatst:

Hier de hele map van de trailer mod:

<Klik>

Ik hoop dat ik dan toch nog gezellig met die boomstronk en die mooie peterbilt ga kunnen rondtoeren :)

Greetzzz

Geplaatst:

volgens me moet de COL niet verplaatst worden, wel de dff

maar dit trailer is door een fransman gemaakt, ik vind het echt enorm zo slordig eruitziet in de dff hoor, wat ik echter opgeeft dan opgeven,

@ noedel, jij zou maar beter meer raad vragen aan die fransman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...