RS-modder Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 ...multiplayer doen dit wil ik graag weten alvast bedankt Reageren
Bling Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Dat kan zeker en dit moet jij wel weten want ik heb zelfs al wel eens een potje SA MP met je gespeeld enkele weken geleden. Maar als je niet meer weet hoe dit allemaal werkt kun je even in het SA MP gedeelte kijken van het forum. Ook heb je nog een andere multiplayer mod die erg populair is. Ik heb het over Multi Theft Auto (MTA). Voor meer informatie kijk je even in dit gedeelte van het forum. Edit: Ow, ik had niet in de gaten dat je 'multiplayer' in die trend bedoelde, je had eigenlijk wat duidelijker moeten zijn in je vraagstelling. Maargoed, de multiplayer mod die jij zoekt kun je downloaden door op deze link te klikken. Bewerkt: 10 oktober 2006 door Bling Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 nee ik bedoel niet online gewoon dat ik samen met mijn vriend op mijn pc doe Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ja, dat kan wel, maar dan moet je volgens mij wel Online. Hier heb je namelijk wel een Multiplayer mod, dan kun je missies enz. samen met iemand doen. Maar, ik weet niet of je het Online moet doen, maar dat lijkt me haast van wel. Reageren
Lampje Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 nee ik bedoel niet online gewoon dat ik samen met mijn vriend op mijn pc doe Wat ik denk, Wat jij wilt is dat je met zijn 2en op 1 PC wilt spelen ? Dat is niet mogelijk Reageren
RS-modder Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) bling hoe moet ik dat progje instaleren ik krijg allemaal mappen Bewerkt: 10 oktober 2006 door Rs-modder Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.