Jump to content

Vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik heb laatst een nieuwe Computer gekregen ( bij Telefoon abbonement ) maar, nu wil ik graag weten wat voor videokaart er in zit, maar hoe kan ik dit zien?

Ik heb er weinig verstand van, vandaar dat ik het hier maar even vraag.

Wie kan mij met dit probleem helpen?

En, sorry als het in het verkeerde Forum staat!!

Groet,

GTA Fanaat.

Geplaatst:

Juiste forum, dus dat is goed. :Y

Heb je geen documentatie gekregen bij je pc? Er moet toch een boekje bij zitten met de specificaties..

Heb je dat niet moet je het volgende doen:

Ga naar Start -> Uitvoeren: en type in: "DXDIAG", druk daarna op OK.

Dan krijg je een menu te zien met allerlei tabbladen, klik vervolgens op het tabblad "Beeldscherm", en voila, daar zijn de specs van je Grafische kaart. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Bedankt, ja ik heb er wel boekjes bij gekregen, maar kan het niet zo snel weer vinden..:puh:

Bedankt voor je hulp!

EDIT:

Ik heb nu op het tabblad 'Beeldscherm' geklikt, maar hoe kan ik nu zien wat me videokaart is..?:puh:

Ik heb er weinig verstand van..:puh: maar dat had je al wel gemerkt denk ik? :bonk:

Ik heb hier een afbeelding:

naamloosnj3.png

Bewerkt: door GTA Fanaat
Geplaatst:

Zie bijlage: In het rode vak zie je de specs van je videokaart, je hebt dus een grafische kaart met een geheugen van 64 mb. Het aantal HRz wordt in dit menu niet aangegeven (bij mij overigens wel). Daarvoor zal je het boekje van de pc moeten aanspreken.

Geplaatst:

Oké, bedankt, want ik heb dat nieuwe spel Just Cause en wou even kijken of hij ook op deze PC kon draaien, maar dan krijg ik zo schermpje dat ik de nieuwste drivers moet downloaden ofzo, maar dan moet ik wel weten wat voor videokaart ik heb toch?

Ik heb wel een andere PC waar het spel op kan, maar wil kijken of hij hier ook op kan, wil dus weten of het een beetje een goeie PC is..:puh:

Geplaatst:

Hey fanaat,

Dit zijn de minimale systeemeisen van Just Cause:

OPERATING SYSTEM: Microsoft Windows 2000, XP

CPU: Pentium 4 1.4Ghz or Athlon XP Equivalent

RAM: 512MB

GRAPHICS: 100% DirectX 9.0c compatible 64 MB 3D Accelerated Card with TnL & Pixel Shader 1.1 (GeForce4 ti4200 / Radeon 9 series)

SOUND: Microsoft Windows 2000/XP compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)

DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive

HARD DRIVE: 7.4GB free disk space

INPUT DEVICES: 100% Windows 2000/XP compatible mouse and keyboard

Je 3D kaart heeft in ieder geval genoeg geheugen; maar hij word niet genoemd bij de aanbevolen 3D kaarten, dus óf hij het doet weet ik niet, maar niet geschoten is altijd mis. Ik heb even voor drivers gezocht van de 'VIA/S3G Unichrome Pro IGP' kaart.

Hier moet de nieuwste driver tussenstaan; anders is dit de lijst die je moet ´volgen´ (wijst zichzelf als je het ziet. :puh:)

Succes.

Geplaatst:

Hier wil ik nog even aan toevoegen dat een kaart met 64 MB geheugen echt het uiterste minimum is. Je zult op hele lage instellingen moeten spelen, waardoor er waarschijnlijk niet veel van de prachtige graphics overblijft... Om goed van Just Cause te kunnen genieten, zou ik het echt op een andere computer spelen.

Geplaatst:

Als ik jou was, zou ik eerst een echte videokaart kopen. Dit is namelijk een S3 (Onboard volgens mij?!?) videokaart en slechter bestaat eigenlijk niet(behalve de dingen beneden de 50 euro).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...