spigirl1 Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) w eet iemand hoe je een rar bestand erin zet zoals die battle for mall want hij lijkt me best leuk als je het weet mail dan naar xxxxxxxxxxx Bewerkt: 10 oktober 2006 door GTA-Sheep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Welkom op het forum. Je post dit in het Vice City deel van het forum, dus wellicht staat het verkeerd of snap ik je vraag even niet. Wellicht kan wat meer informatie ervoor zorgen dat we je snel kunnen helpen. Ik heb trouwens je mailadres even weggehaald, want die zijn niet toegestaan op het forum. Als we je vraag helemaal goed begrijpen krijg je ook gewoon in het betreffende topic je antwoord.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.