Jump to content

Auto Mods

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ok het ging als volgt ,na een tijdje gespeelt te hebben wou ik een poaar nieuwe atuo's hebben,dus ik zoeken,en ik vind VCM(mod manager),dus ik zoek me de pletter voor nieuwe auto's ,vind ik er een paar ,doe n de links het niet! :bonk:

Dus mijn vraag is heeft iemand een site waar je auto's hebt voor vcm,of oplossing voor nieuwe auto's.

(of als jullie een andere oplssing weten is goed,maar niet gtagames.nl want daar kan ik niet registreren)

Bewerkt: door Lazaruz
Geplaatst:

Ik heb voor je gezocht en kwam uit op een link. Deze link is de website van GTACrime.nl. Op deze pagina vind je auto mods. Er zijn verschillende auto's te krijgen. De bestanden zijn in winzip verpakt. Wel eerst uitpakken als je een bestand download.

Geplaatst:

Als je wilt dat er een gangwagen voor de vercetti gang word ontworpen, kun je dat beter in het modding gedeelte vragen. en ik weet niet of je bedoeld dat ze er dan ook in gaan rijden, want dat kan volgens mij niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Op de site van Colonel Cortez heb je niet zoveel keuze, en daarom heb ik eens een website gezocht en kwam uit op één website die ik eigenlijk al kende. Het is een hele goeie en de auto's worden per merk gesorteerd. Pak bij de kolom van 'Vice City' cars en je zal een ruime keuze hebben. Als ze in een zip zitten unzip ze, zet ze alleen in een map en je kan ze met de Vice City Mod Manager installeren, al zal het beter gaan met de Mod Installer waarmee het eenvoudiger kan, zie hieronder.. :Y

Link

GTA Vice City Mod Installer

Bewerkt: door Velaro
  • 2 weken later...
Geplaatst:

een gangwagen voor de vercetti gang... hiervoor moet je het main.scm-bestand bewerken. dat is een heel werk en je zult een nieuw spel moeten beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...