wilrik Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 eeey mensen, ik heb per ongeluk admiral.txd en admiral.dff verwijderd en geen bkackups gemaakt kan iemand die mij sturen of op een site zetten zodat ik ze kan downloaden en er weer in te zetten? bedankt alvast >>> Door GTA-Sheep: Plaatje verwijderd<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ikkes Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Hoi Wilrik, De beste en veiligste manier om aan die bestandjes te komen is gewoon je Vice City opnieuw te installeren. Dan worden deze automatisch opnieuw aangemaakt. Als je al mods geinstalleerd heb moet je die later gewoon even opnieuw installeren . Als je dat niet wil moet je het nog maar zeggen dan kijken we veder. Ikkes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.