Jump to content

Challenges

Recommended Posts

Geplaatst:
NRG-500 Challenge

Deze challenge lijkt veel op de BMX-Challenge, alleen 1 ding is anders. Je zit nu op een super snelle tweewieler: NRG-500. In de plaats van een BMX. Je begint deze challenge door op de NRG-500 te stappen, die bij de grote containers staat bij die open loods in de Easter Basin. Dit is een soort ronde bak (droogdok), waar allemaal corona's in de lucht hangen bij de wand. Je moet er doorheen stunten om ze te pakken. Ook zijn er een aantal corona's op de grond. Je begint met 10 seconden op de klok, door elke corona die je rijdt, komen er 10 seconden bij. Vergeet niet dat het driehoekjes met de punt naar boven zitten op je radar corona's zijn die hoger dan jou zitten. Deze moet je pakken via een stunt. Als je alle corona's gepakt hebt, voordat je tijd op is, dan haal je de NRG-500 Challenge.

Chiliad Challenge

De Chilliad Challenge bestaat uit drie races. Je begint met de Schotch Bonnet Yellow Route, daarna volgt de Birdseye Winder Yellow Route en als laatste doe je de Cobra Run. Je doel is om alle Chiliad-races te halen op een mountainbike. Je start de race boven op de Mount Chilliad door op de mountainbike te springen, en je eindigt onderaan de Mount Chilliad, bij die reclameborden en de finish. Je krijgt een wit sportbroekje aan als je de race bent begonnen. Elke race zul je beginnen met 5 tegenstanders, alleen bij de laatste race Cobra Run heb je 2 tegenstanders. Als je per ongeluk van je mountainbike valt, dan heb je 25 seconden om weer op je mountainbike te komen. Lukt je dat niet, dan verlies je de race. Als je per ongeluk van de berg af fietst, dan hoef je niet weer naar de boven te fietsen om de checkpoint te pakken. Je spawnt dan bij de checkpoint waar je het laatst doorheen bent gefietst. Iedere gewonnen race unlocked de volgende. Als je een race hebt gehaald, kun je tussen de races door even saven. Daarna kun je gewoon de volgende race starten. Je kunt dus niet kiezen welke je wilt doen. Je begint standaard met de Schotch Bonnet Yellow Route en als je die haalt volgt de volgende.

BMX Challenge

Als je de missie Big Smoke hebt gehaald, kun je daarna deze BMX-Challenge starten. Om de missie te starten moet je op de BMX stappen die bij de grote halfpipe staat. Je doel is om door 19 corona's te gaan met je BMX voordat je tijd op is. Je start met 10 seconden, dit kun je uitbreiden met 10 seconden om door een corona heen te gaan. Elke corona is dus 10 seconden waard. Als je door de laatste corona bent gegaan, dan voltooi je deze challenge. Als het je niet lukt om door alle 19 corona's heen te gaan voordat je tijd op is, faal je. Mocht je per ongeluk van de BMX vallen, dan heb je 24 seconden om weer op je BMX te komen. Je zou deze BMX-Challenge zo vaak kunnen doen als je wilt om proberen je tijd telkens sneller aan te scherpen.

Mij lukt het niet om deze 3 Challanges te halen, Bij de BMX krijg ik de ene Corona op de half-pipe niet, Bij de NRG krijg ik er 2 niet, en de Chilliad lukt me ook niet

Zou iemand deze voor mij willen doen ?

Saven: Maakt niks uit

Mods: Nee

Cheats: Mag

SaveGame: Bijlage

Alvast bedankt

// Lampje

Geplaatst: (bewerkt)

Gehaald: BMX

1:36

Gehaald: Chiliad Challenge

Gehaald: NRG500

2:58

En natuurlijk de extra procenten richting die 100. :Y

Veel plezier.

Bewerkt: door HerrieM
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...