Gta-mikezz Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik Heb Gister een Stuntpark gedownload het Staat In de Map LA Kan waar is dat kan iemand Mij helpen Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Welk stuntpark heb je gedownload? Er zijn namelijk verschillende. Waarschijnlijk moet je wat models aan de GTA3.img toevoegen met de IMG-Tool en wat ipl en ide bestandjes in de map data/maps plaatsen. Als je de downloadlink post, kan ik preciezer zijn Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Als ik me niet vergis staat dit ergens in Los Santos. Normaal staat dit vermeld in de readme of eventueel screenshots die bij de mod zitten. We kunnen jou misschien nog beter helpen als je wat meer uitleg over de mod geeft. Wie hem gemaakt heeft. Waar je hem gevonden hebt... Kan je even de readme posten? Dan kan ik het jou allemaal beter uitleggen. Let wel op. Er morgen geen links geplaatst worden naar andere sites met mods. Dus als je een link post een directe link naar de download. Zodat er geen andere GTA Site zichtbaar wordt! Reageren
Gta-mikezz Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 K Heb m Al gevonden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.