MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 heeft nog iemand handige tips om checkpoint charlie te voltooien? lukt me maar niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Hier heb ik wat informatie voor je, die over deze missie gaat: Bij de Boatyard krijg je geen missies, maar je kunt er wel de bootrace 'Checkpoint Charlie' doen. De naam 'Checkpoint Charlie' komt van de gelijknamige controlepost langs de Berlijnse Muur tussen Oost- en West Berlijn in de Koude Oorlog. De missie start zodra je in de Squalo of Cuban Jetmax stapt, die na de aankoop van de boatyard aan de steiger liggen. Je kunt Checkpoint Charlie in zes moeilijkheidsgraden doen: Iedere keer dat je de race gehaald hebt wordt het moeilijker, maar krijg je ook meer geld als beloning. Je hoeft Checkpoint Charlie maar één keer te doen voor de 100%. Ook de geldmarker verschijnt al na de eerste keer. Deze missie kan aardig wat frustraties opleveren, maar het is wel een handige missie om snel geld te verdienen. Het parcours is, zoals je misschien al hebt gemerkt, een mengeling van de missies Supply and Demand en Stunt Boat Challenge. De eerste twee keren is de Cuban Jetmax aan te bevelen, aangezien deze een betere ligging heeft en dus makkelijker te besturen is. De derde tot en met de laatste keer is de Squalo verstandiger, aangezien deze boot sneller gaat. Hieronder vind je een schema met de zes races met hun kenmerken, en een aantal tips. Bron: WikiGTA. Kijk ook zelf nog even bij de link hierboven, daar staat ook nog wel wat informatie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik zal even de post van Froodooo aanvullen. Als tip heb ik dat je die schansen in het begin rustig moet nemen. Je moet vaart minderen om die schansen te nemen. Door het afnemen van de vaart kun je beter je richting bepalen als je naar de volgende schans moet rijden. Maar je moet toch een redelijke snelheid behouden om over die schansen te springen. Op de rechte stukken moet je vol gas geven. In de bochten moet je gas terugnemen om de besturing van de boot makkelijker te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2006 ook bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.