Jump to content

52 gespoten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo

ik ben nieuwe hier maar heb een vraag.

ik heb net sa gekocht :engel: nu heb ik 52xkerfetie gespoten maar ik krijg helmaal niks

waar ligt dat aan :? .

gr tommy

Bewerkt: door hetoog
Geplaatst: (bewerkt)

Dat ligt niet aan jou, want je krijgt in feite helemaal nog niks voordat je alle 100 Sprays hebt verzameld. In heel Los Santos zijn er ruim honder sprays te vinden die je gedurdende het hele spel kan verzamelen. Als je die allemaal hebt verzameld en je hebt een melding gekregen van : All gang Sprays Completed ( of iets in die zin) dan komen er een aantal wapens in je keuken in het Johnson House in Grove Street. Verder telt het enkel mee aan te honderd procent voor het verhaal zijn ze dus niet nodig. Natuurlijk weet je niet precies waar al die Sprays te vinden zijn daarvoor kan je bijvoorbeeld 'deze' kaart gebruiken van WiKiGTA. Mocht het niet helemaal mee zitten en weet je echt niet waar je toch verder moet gaan en als het ook niet lukt kun je gebruik maken van de San Andreas Mission Analyst: Dat is een programma die onderzoekt welke sprays of andere zoek dingen die je later in het spel tegen gaat komen als hebt gevonden of niet zo kun je de bewuste dingen veel sneller vinden, maar zelf zoeken is natuurlijk altijd leuker. Maar omdat het wat tijd kan besparen heb ik hem even in de bijlage van deze post gezet zodat je hem uit kunt proberen. Ik wens je veel succes en mocht er nog wat wezen zeg het dan gerust!

Bewerkt: door SummerBase

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...