willemV Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik kan bijna html website maken! dus als je in mijn menu op (bvl.) Home klikt dan opent die hem in een tekstvak! ...? Dat doet het bij mij dus niet Want ik weet de code niet! Ik wil de code die er voor zorgt als je in het menu op iets klikt dat die website hem dan opent in het tekstvak! Niet al te moetlijk uitleggen. Wil je de code even voor me typen pleas? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Ik kan bijna html website maken!dus als je in mijn menu op (bvl.) Home klikt dan opent die hem in een tekstvak! ...? Dat doet het bij mij dus niet Want ik weet de code niet! Ik wil de code die er voor zorgt als je in het menu op iets klikt dat die website hem dan opent in het tekstvak! Niet al te moetlijk uitleggen. Wil je de code even voor me typen pleas? Wat bedoel je precies met een tekstvlak? Ik snap er helemaal niets van! (Niet kwalijk bedoeld hoor.) Als je net met HTML begint raad ik je aan wat tutorials door te lezen alvorens je met de wat 'geavanceerdere' dingen begint. Een link maken is niet als te moeilijk; als je het niet snapt, dan ben je nog niet zo lang of niet serieus bezig HTML te leren. Hier is de code van een link (wat je met 'n tekstvlak bedoeld; is een ander verhaal..) <a href="./jepagina.html"> Hoi! </a> En hier vind je een mooie tutorial. Succes! Bewerkt: 10 oktober 2006 door ViceAgent Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik kan bijna html website maken!dus als je in mijn menu op (bvl.) Home klikt dan opent die hem in een tekstvak! ...? Dat doet het bij mij dus niet Want ik weet de code niet! Ik wil de code die er voor zorgt als je in het menu op iets klikt dat die website hem dan opent in het tekstvak! Niet al te moetlijk uitleggen. Wil je de code even voor me typen pleas? Beste, Niet om je te demotiveren, maar als je het link princiepe nog niet door heb dan zit je nog heel erg van bijna kunnen af. Zo is zo je kan html wel gedeeltelijk schrijven, maar je weet lang nog niet genoeg over webstandaarden. Kijk voor de links is hier http://www.mijnhomepage.nl/htmlcursus/les4.php. Reageren
Goudvis Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Of bedoel je soms, dat wanneer je op het menu klikt, dat hij alleen het hoofdgedeelte opnieuw laad, en niet de hele pagina opnieuw ophaalt ? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik weet niet wat je precies bedoeld, maar wil je dat hij in de zelfde pagina opent? Zo ja, dan moet je volgens mij eerst een IFrame maken, anders gaat dit erg moeilijk. En dan doe je gewoon al Target IFrame of _self.. Geloof ik..? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.