MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 weet iemand waar de s.w.a.t. tank staat of hoe ik hem kan tegenkomen ik heb al op wikigta gekeken maar daar staat het niet ik weet wel dat je deze moet gebruiken tijdens the end of the line alvast bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Zoals onderaan die pagina staat, is dit voertuig helaas alleen beschikbaar tijdens de missie End of the Line, dus later in het spel kun je hem niet meer krijgen. Ik weet niet of er een Mod voor is, zal nog even zoeken. [Edit] Volgens mij is dit een Mod voor in ieder geval de S.W.A.T. tank. [Edit 2] Oke, laat die Mod maar... Bewerkt: 10 oktober 2006 door Froodooo Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 oh, bedankt froodooo maar een mod zal niet nodig zijn omdat ik gta sa voor de ps2 heb Reageren
Lampje Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Froodoo, Een Carspawner zou ook al genoeg zijn hoor bij de meeste zit de SWAT Tank wel bij Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Je kunt hem ook in een garage zetten bij je huis zonder dat je cheats hoeft te gebruiken en als ie dan kapot gaat en je safed is het je eigen schuld . Hij staat verder nergens in het spel alleen in die ene missie en ook niet bij politie bureau's of de Stricted Area Bewerkt: 10 oktober 2006 door DdJDean Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 iedereen bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.