Jump to content

San fierro

Recommended Posts

Geplaatst:

nee het is egt zo:S ik zweer ,

ik ben nu bij die chinees in las ventura, ik moet nu die dynamiete jatten enzo ,

en als ik naar san fiero ga is die ding nog steeds rood op de rader , en blauw als ik ervoor sta , maar als ik erop loop dan krijg ik geen prijz te zien en ook niet kopen als ik L1 druk

Geplaatst:

ik ben nu bij die chinees in las ventura, ik moet nu die dynamiete jatten enzo ,

en als ik naar san fiero ga is die ding nog steeds rood op de rader , en blauw als ik ervoor sta , maar als ik erop loop dan krijg ik geen prijz te zien en ook niet kopen als ik L1 druk

Ga naar Los Santos en San Fierro, en kijk of je nog dingen moet gaan doen.

Het enige wat ik me kan indenken is dat je iets vergeten bent ...

Geplaatst: (bewerkt)

echt zkr weten bij elk huis al geprobeerd ? :( dan denk ik toch echt dat er iets is fout gegaan :blink:

edit* vertel idd is welke missions je nog kan doen en wat je op de kaart zie :unsure:

Bewerkt: door Djago
Geplaatst:

nee ( djago ) :( het is geen dollar teken en ik heb het nooit gekocht:S, maar ik zal wel verder kijke in san fierro :S mischien dat ik nog iets moet doen maar denk het nite

Geplaatst:
nee ( djago ) :( het is geen dollar teken en ik heb het nooit gekocht:S, maar ik zal wel verder kijke in san fierro :S mischien dat ik nog iets moet doen maar denk het nite

Heb je de weedplantage verbrand voor die ouwe?

Geplaatst: (bewerkt)

ja die heb ik gedaan

het enige wat nog niet is gedaan is die : zero , en bij die bos ( bergen ), zo vaag rood dingetje

Bewerkt: door thugkai
Geplaatst:
Heb je de weedplantage verbrand voor die ouwe?

dat is een story mission om je garage te openen in SF dus neem aan dat hij die gedaan heeft :( ........je kan maar via 1 mission sf in komen dat is die en vanaf dan kan je huizen in sF kopen als het goed is en niet pas als je al in LV....

er moet iets fout gegaan zijn of hij kijkt niet goed ..

kan je btw wel al huizen in venturas kopen ?!

Geplaatst:
ja die in las ventura wel

dan is het een fout van het spel.... :blink: heb je alle missions van katalina al gedaan. ? en meschien helpt het als je hier ff post welke missions je allemaal kan doen :)

Geplaatst:

nou ben ook niet zo lang in sf maar bij mijn zijn ze nog rood heb pas een paar missies gedaan laatste was met die hovercraft of zo iets boerderij ;) . maar ik ga gewoon door spelen tot ze groen zijn :rolleyes: .

Geplaatst:
nou ben ook niet zo lang in sf maar bij mijn zijn ze nog rood heb pas een paar missies gedaan laatste was met die hovercraft of zo iets boerderij ;) . maar ik ga gewoon door spelen tot ze groen zijn :rolleyes: .

:lol: lol weetje zkr dat het een hover was en niet zon grasmaaier geval.

hoovers kom je nog lang niet tegen in sF

Geplaatst:
:lol: lol weetje zkr dat het een hover was en niet zon grasmaaier geval.

hoovers kom je nog lang niet tegen in sF

hahaha, nee met een missies wel dan moet je die stelen op een boerderij en dan terug brengen naar die oude man met een rood lintje boven zijn hooft ;) .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...