Lampje Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 Hoi, Ik zit nu op 98% en nog wat, En heb geen flauw idee wat ik nog moet Ik heb een 100% checklist aangevinkt, en ik kom uit dat ik alles gedaan heb... Hier kan je mijn stats zien waardoor je meschien kan zien wat ik nog moet ? (Let overings niet om sommige dingen, ik cheat hard) Ik heb de key card van Mille gehad... of eerder gepakt (gedood) dus die missie heb ik wel al gedaan Alvast bedankt // Lampje Reageren
Bling Geplaatst: 10 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2006 (bewerkt) Aangezien je percentage 98,93% is, betekent dit dat je nog twee dingen moet doen om de 100% te behalen. Als ik naar je stats kijk valt het me op dat ik niks over de Pimping missies zie staan, dus waarschijnlijk heb je die nog niet gedaan. Klik hier om te kijken wat er bij deze missies de bedoeling is. Het tweede wat me opvalt aan jouw stats, is het ontbreken van de Freight missies. Dit is iets heel kleins en wordt vaak over het hoofd gezien, misschien was dit in jouw geval ook zo. Klik hier om te kijken wat je allemaal moet doen om deze challenge te halen. Als je deze twee dingen toch allebei al gedaan hebt en dus nog steeds niet op de 100% zit kan het ook zo zijn dat je gewoon iets anders kleins over het hoofd hebt gezien. Het meest voor de hand liggende zou dan zijn: • Een savehuis vergeten te kopen. • Nog niet alle drie de moves in de gym geleerd • één van de Courier missies vergeten. Edit: Het kan natuurlijk ook met SAMA inderdaad zoals HerrieM al zei in het bericht onder me. Ik had daar gek genoeg even niet zo snel aan gedacht. Bewerkt: 11 oktober 2006 door Bling Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Hallo Lampje, je kunt een programma gebruiken om te bekijken wat je nog moet doen. Dat programma heet SAMA. Je kunt hem hier downloaden. Bij de savegame uit dit topic moest je nog meer dingen doen. De Boat School en de courier missie in Los Santos zijn dingen die je over het hoofd hebt kunnen zien. Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) heel makkelijk, als je cheat kan je zoiezo geen 100% halen. en volgens mij moet je ook alle girlfriends gedate hebben. edit: ik zie dat je ook nog maar 4 unique jumps heb gedaan, die moeten volgens mij ook allemaal. edit2: Playing time 31:09 hoe is dit mogelijk, je moet toch minimaal 150 uur gespeeld hebben om het spel uit te spelen??? Bewerkt: 11 oktober 2006 door Delanoll Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 heel makkelijk, als je cheat kan je zoiezo geen 100% halen. en volgens mij moet je ook alle girlfriends gedate hebben.edit: ik zie dat je ook nog maar 4 unique jumps heb gedaan, die moeten ook allemaal. Ten eerste is dat je de 100% met cheats niet kan halen zeer discutabel. Met sommige cheats, zoals health en armor, kan je geloof ik gewoon de 100% halen. Met sommige cheats als de riot-cheat kan je niet verder met de storyline, dus dan kan je inderdaad geen 100% halen. Maar sommige cheats maken niet zoveel uit. Ten tweede tellen de girlfriends en unique jumps niet mee voor de 100%. Volgens mij zit je met Vice City in je hoofd . Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Als je die melding krijgt dat je cheat bij het opslaan kan je de 100% niet meer halen. en dat is bij elke cheat zo Bewerkt: 11 oktober 2006 door Delanoll Reageren
HerrieM Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Als je die melding krijgt dat je cheat bij het opslaan kan je de 100% niet meer halen.en dat is bij elke cheat zo Er staat ook dat cheats je mogelijk kunnen benadelen. Niet dat ze dat altijd doen. Enkele cheats hebben een negatieve effect op missies waardoor deze onmogelijk worden. Maar cheaten hoeft geen effect te hebben. hoe is dit mogelijk, je moet toch minimaal 150 uur gespeeld hebben om het spel uit te spelen??? Nee hoor, er is geen minimum tijdslimiet. Ik heb 100% gehaald met 45 speeluren. Bewerkt: 11 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Lampje Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Ik had de story line al in 3 dagen uit gespelt, elke dag zoon 8 uur ongeveer En Zoals sommige zeggen, Pimping wist ik eigenlijk ook niet meer zeker, de trein missie heb ik wel al gedaan en de courrier ook, ik zal eens met dat sama ofzo iets kijken bedankt daar voor Hm... Pimping had ik inderdaad nog niet gedaan :S En boot school :S heb alles brons of hoger Moes Pimping dus en Boat school 100% nu Je kan dus gewoon cheaten, met deze cheats kan je in ieder geval 100% halen: Volle gezondheid, Armor en $250k HESOYAM Oneindig munitie FULLCLIP Onsterfelijkheid. BAGUVIX Wapen Set 3 UZUMYMW Nooit meer een wanted level. AEZAKMI Maximum Sex Appeal HELLOLADIES Maximum spieren BUFFMEUP Maximum vet BTCDBCB Minimum vet KVGYZQK Oneindig zuurstof. CVWKXAM Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWED Spawn Jetpack YECGAA Auto's kunnen vliegen ITSCHITTYCHITTYBANGBANG Eenpersoons drive-by. OUIQDMW 'Dure' auto's EVERYONEISRICH Voertuigen hebben extreem veel grip op de weg. STICKLIKEGLUE Minder verkeer in de straten GHOSTTOWN Alle stoplichten op groen ZEIIVG Extreem zonnig TOODAMNHOT Gameplay gaat sneller SPEEDITUP Gameplay gaat langzamer SLOWITDOWN Let op !!!, Dit betekent niet dat je met paar andere cheats niet de 100% kan halen, met de bovenste kan je het wel Allemaal bedankt Bewerkt: 11 oktober 2006 door Lampje Reageren
Dx11 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik had de story line al in 3 dagen uit gespelt, elke dag zoon 8 uur ongeveer En Zoals sommige zeggen, Pimping wist ik eigenlijk ook niet meer zeker, de trein missie heb ik wel al gedaan en de courrier ook, ik zal eens met dat sama ofzo iets kijken bedankt daar voor Hm... Pimping had ik inderdaad nog niet gedaan :S En boot school :S heb alles brons of hoger Moes Pimping dus en Boat school 100% nu Je kan dus gewoon cheaten, met deze cheats kan je in ieder geval 100% halen: Volle gezondheid, Armor en $250k HESOYAM Oneindig munitie FULLCLIP Onsterfelijkheid. BAGUVIX Wapen Set 3 UZUMYMW Nooit meer een wanted level. AEZAKMI Maximum Sex Appeal HELLOLADIES Maximum spieren BUFFMEUP Maximum vet BTCDBCB Minimum vet KVGYZQK Oneindig zuurstof. CVWKXAM Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWED Spawn Jetpack YECGAA Auto's kunnen vliegen ITSCHITTYCHITTYBANGBANG Eenpersoons drive-by. OUIQDMW 'Dure' auto's EVERYONEISRICH Voertuigen hebben extreem veel grip op de weg. STICKLIKEGLUE Minder verkeer in de straten GHOSTTOWN Alle stoplichten op groen ZEIIVG Extreem zonnig TOODAMNHOT Gameplay gaat sneller SPEEDITUP Gameplay gaat langzamer SLOWITDOWN Let op !!!, Dit betekent niet dat je met paar andere cheats niet de 100% kan halen, met de bovenste kan je het wel Allemaal bedankt maar je krijgt wel elke keer die melding dat je cheat toch? Reageren
Lampje Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Ja, Dat krijg je bij elke cheat Edit: Cencicodis lees jij alleen de begin post ofzo ? Bewerkt: 11 oktober 2006 door Lampje Reageren
Cencicodis Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Je hebt idd de 10 pimping missies niet gadaan Kan ook zijn dat je cheats gebruikt?? >>> Door Dizzee: Je komt te laat. In één van de posts hierboven kan je lezen dat hij al 100% heeft. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.