Aegis Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 oow als jullie nog wille weten hoe dat liedje heet : michael hunter-the theme from San Andreas ps. Je kan ook gewoon de cd met de soundtrack kopen :lol: Staat het nr ook gewoon op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Desperado Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2004 Dat deuntje wat je hoort in het midden van het liedje vind ik wel iets weg hebben van: Dr.Dre feat. Snoop Dogg - Ain't nuthing but a g thang (radio Los Santos) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Snake-eyed Geplaatst: 19 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2004 da liedje ownt gewoon... sterk dat ik het nu ook op m'n pc heb ga ik op m'n mp3 speler gooie voor tijdens de lesse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 (bewerkt) Ey heeft iemand hier het nummer van radio los santos: Da lench mon - Guerillas in tha mist? das een dik strak nummer man vooral als ze donkey kong gaan uitdissen : i knew i a nigger that cald king kong played his ass like ping pong whahahaha Bewerkt: 20 mei 2005 door mrgangsta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Ey heeft iemand hier het nummer van radio los santos:Da lench mon - Guerillas in tha mist? das een dik strak nummer man vooral als ze donkey kong gaan uitdissen : i knew i a nigger that cald king kong played his ass like ping pong whahahaha Ik heb hem maar kijk eens naar de datum. <_< Heb je msn?Zeg dan maar via pm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Ey heeft iemand hier het nummer van radio los santos:Da lench mon - Guerillas in tha mist? das een dik strak nummer man vooral als ze donkey kong gaan uitdissen : i knew i a nigger that cald king kong played his ass like ping pong whahahaha Ik heb hem maar kijk eens naar de datum. <_< Heb je msn?Zeg dan maar via pm. heb gestuurd :lol: maar wat bedoel je met de datum? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 Ey heeft iemand hier het nummer van radio los santos:Da lench mon - Guerillas in tha mist? das een dik strak nummer man vooral als ze donkey kong gaan uitdissen : i knew i a nigger that cald king kong played his ass like ping pong whahahaha Ik heb hem maar kijk eens naar de datum. <_< Ja, en? Hij post nuttig, dus er iets niets mis mee. Wij kijken niet naar de datum zolang het een nuttige post betreft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 ik heb het nummer van Dragonmaster hij is egt cool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 'k weej nie. ik vind het eigenlijk maar klinken als herrie. Misschien omdat ik het spel nog nie heb ofzo. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[PsYcHo] Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Ik weet niet of het nummer al gepost ik heb namelijk geen zin om die andere twee pagina's door te bladeren maar, het nummer heet Guns'n'Roses - Welcome to the Jungle. Erg mooi nummer imo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 jah die is ook wel lauw maar radio los santos heeft tog de beste muziek :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.- Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2005 Maar je hebt de intro (die is wat kort) en dan heb je ook nog de muziek van de aftiteling (als je het spel uitgespeeld hebt) en ik vind die veel beter (lekker lang) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Vroeg me ook altijd al af hoe dat deuntje heette!!! Eindelijk hebk em nu! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*M*slipknot2 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 bij mij doet de intro tune het niet met windows media player windows media player geeft aan niet nader omschreven fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.