Jump to content

Windows media player 11 foutmelding

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik krijg telkens al ik een filmpje afwil spelen deze fout melding.

post-2599-1160487597.jpg

Help op het web heb ik niks aan dus ik hoop dat iemand anders een oplossing voor dit probleem heeft.

:engel:

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Gangster,

Waarschijnlijk draait het media bestand dat je probeert af te spelen tegelijk op een ander besturingssysteem. Waarschijnlijk heb je deze ook gedownload, waardoor het kan zijn dat het bestand een virus kan zijn. Er zijn twee manieren om dit probleem op te lossen: Probeer een ander bestand te downloaden, of probeer eventueel windows media player 10 of 9 te installeren, deze werkt bijna altijd, want ik weet natuurlijk niet welke versie je nu gebruikt. Maar Media player 11 wil nog wel eens snel afslaan. Dan zegt hij al snel het kan niet gevonden worden. Dus controleer ook even welke versie je hebt van Windows media player aub.

Groetjes, Mario

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Wat voor filmbestand is het? Bijvoorbeeld een .avi-, .mov- of .mpeg-bestand? Windows Media Player speelt namelijk niet alles goed af, vooral WMP11 niet, zoals ~Mario~ al zei.

In dat geval kun je proberen een andere player te gebruiken. Een goed alternatief is BSPlayer (gratis timetrail beschikbaar). Het ondersteunt vrijwel elk type bestand, zowel film als muziek.

Als het met BSPlayer ook niet lukt, zou je wat codecs kunnen downloaden, maar probeer het eerst zo eens.

Geplaatst:

Het enige wat hij af en toe nog af wil spelen is .avi,maar ik zal dat ene programma eens proberen.

Geplaatst: (bewerkt)

Het is toch duiddelijk dat dit bestand ook door een ander programma word gebruikt.Is het mischien zo dat je hem nog aan het downloaden ben en een button hebt gevonden waarmee je het bestand kan afspelen ook al is de download nog niet klaar.Want soms werkt hij dan niet.

Of voldoe je mischien niet aan de systeem eisen?

Kijk daarvoor even hier Ook moet je niet vergeten dat deze versie van windows media player nog steeds een Béta is; er kunnen nog fouten inzitten.In dit geval raad ik je gewoon aan om weer terug te gaan naar versie 10 en dan te wachten tot de volgende release van windows media player 11 en dan hopen dat dit geen béta is. :cya:

Bewerkt: door Advancegta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...