Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 de superGT rijd zo gruwelijk klote das egt niet normaal meer, bij elke beweging opzij ook al is het een klein beetje gaat hij al hele maal slippe ; / ligt ook aan je driving skills Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 banshee is mijn lievelings auto bij gta sa maar die ene slamvan vin dik ook goed maar ik vind die nergens:( 2x in gereden pas en als ik ehm zie ben ik er zo zuinig op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Mijn favoriet in Vice was de cheetah...maar die moet nu plek maken voor de Turismo goeie wagen, alleen minder sex-appeal dan de andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Ik vind de Hotknife heel vet uitzien, die kan je winnen als je alles goed haalt in de driving school.En de Bullet en Flash zijn ook heel vet, vooral als ze helemaal getuned zijn B) kan je de flash in san fierro tunen, op los santos niet <_< De Flash kan je tunen in ArcAngels, volgens mij ligt die in San Fierro Daar kan je alleen streetracers tunen zoals: Elegy, Flash, Jester, Stratum, Sultan en de Uranus. Bewerkt: 7 november 2004 door Juliuzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.