nick11123 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik heb met de collision file ding van KAM,s waar je de coll,s kan mee maken. maar ik maak doe 12 coll,s in één z,n coll bestand maar er moeten 43 in maar dat ding kan maar 12 hebben en dan zegt hij een fout dus kan dat betekenen dat er maar 12 coll,s in één coll bestand kan zitten en in Vice city zitten er wel meer in maar mijn vraag is kan je meer coll,s wel in z,n bestand doen of niet want ik word hier helemaal lijp van alvast bedankt als ik niet duidelijk genoeg ben zeg het dan even. Reageren
Blastov Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Volgens mij kun je gewoon honderduizend miljoen cols in een col stoppen. Maar dan moet je maar eens is de Coll Edtior II gebruuken. Doe je overgens ook voor andere zaken nodig hebt. Als je nou gewoon meerdere cols met die Col IO maakt dan moet je je eerste col met dat proggie openen en dan Add ofzo doen en dan die andere colls erbij doen. Reageren
nick11123 Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 ow oke bedankt ik heb nu dat wat jij zegt gedaan maar toen kon die colle editor II ook maar 12 maar toen ik bij alle coll,s optizize had toen kon er der wel meer bij dus het lukt nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.