hnas Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik heb hem gedowload in mijn documenten gta sa files gezet .. en ik wil hem starte dus ik load hem begint hij bij het begin van het spel terwijl ik de save game load die the end of the line heet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik heb hem gedowload in mijn documenten gta sa files gezet .. en ik wil hem starte dus ik load hem begint hij bij het begin van het spel terwijl ik de save game load die the end of the line heet Dan is de versie van je spel niet gelijk aan de versie van je savegame. Je kunt kijken wat de versie van je spel is als je hem opstart. De savegames voor versie 1 zijn hier te vinden. Als je versie 2 hebt, dan moet je de savegames van versie 2 gebruiken, die zijn in dit topic te vinden. Veel succes! Reageren
ikt Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Je hebt waarschijnlijk v2.0 Kijk hier voor de versie 1.0 Hierop zou je savegame moeten werken Edit: Dutchy is me voor, Ik haat die Flood Controle beperking Bewerkt: 11 oktober 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.