Proximitus Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) heej mensen, ik heb gister een duikbootmod gedownload, die de dinghy in een duikboot verandert. bij die omd zat er ook een handling file, die ervoor zorgt dat je duikboot in zn vooruit automatisch duikt, en in z'n achteruit automatisch omhoog gaat. maar het is zo, dat de duikboot blijft duiken en nu is mijn vraag, weet iemand of het mogelijk is om ervoor te zorgen dat boten omhoog en omlaag kunnen gaan net als vliegtuigen dat doen met hun horizontale staartvleugels, ( met de knoppen die er ook voor zorgen dat je rechtop gaat staan op je motor, of dat je ermee op je achterwiel gaat rijden) alvast bedankt Bewerkt: 11 oktober 2006 door Proximitus Reageren
Killa-Billa Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Ik weet niet hoe het moet.. maar ik ben er wel 95% zeker van dat dat gaat Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 niemand een idee of het mogelijk is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.