DaddyPimp Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Onderwerp: HipHop Soort: Zelf weten Grootte: Zelf weten Animatie: Nee Premade: Liever niet Tijd van inlevering: Ik wacht wel.. (als het maar niet te lang duurt ) Aub geen pro's zoals Slimm, Levi en al die gasten.. Mijn design komt na die van jouw.. >>> Door .Levi.: Ik kan dus noooit meer een leuke Hip Hop battle met jou aangaan? <<< Tuurlek wel Maar alleen als ik wat hoger in de ranking sta >>> Door .Levi.: Je staat hartstikke hoog! Kijk mij eens.. <<< Bewerkt: 14 oktober 2006 door RonaldVC
DaddyPimp Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Mag ik ? Tuurlek! Veel succes Daan, ik lever de mijne na die van jouw in
Daan007 Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hier is hij dan eindelijk Lloyd Banks Sig Succes Daddy
Lord of War Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Dit is een erg moeilijke battle. Beiden vind ik eigenlijk niet zó mooi. Als ik moet kiezen dan neem ik Daan007. Zijn sig vind ik gewoon mooier. De tekst van DaddyPimp vind ik wat te groot, maar als je kijkt naar de tekst van Daan007 is de S weggelaten. Of is dat kleine krulletje de S? Zoals ik al zei, ze zijn eigenlijk niet zo mooi. Misschien zijn ze ook wat té simpel.
M4X Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik stem op Daan007. Ik vind deze signature iets mooier en het is ietsje meer mijn stijl, die van Daddypimp vind ik overigens ook erg mooi.
Dynamic Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Ik stem op Daddypimp de kleuren effecten en de C4D Spreken me erg aan. KUTGW!
King Room Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) WooW,, De mooie signature's en 2 goede concurenten van elkaar en het wordt een mooie battle zo te zien!! Ik zal wel even gaan raten anders komt er nooit een stem!! Daan007: Een hele mooie signature maar je bedoeld het een beetje te goed, vandaar een paar minpunten!! - Ik vindt dat je iets te veel effecten in je gehele signature hebt zitten - Ik vindt het een beetje te donker rechts- links-onder in de hoek! En de PlusPunten: + Ik vindt je tekst wel erg mooi in verwerkt!! + Dat je Lloyd in de lucht ook nog een keer ziet vindt ik wel mooi gemaakt!! DaddyPimp: Ik vindt die lekker vleurig! Maar die heeft ook een paar minpunten! - De lettertype links boven in de hoek (DaddyPimp) Dat had niet gehoeven!! En de PlusPunten: + Ik vindt de lettertype van Yung Joc erg mooi!! + En de achtergrond vindt ik ook niet slecht!! + Hij is verder mooi afgewerkt Aan me commentaar zie je eigenlijk wel waar mijn stem heen gaat!! DaddyPimp Bewerkt: 15 oktober 2006 door King Room
SlickTB Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik stem op DaddyPimp. Ik vind de achtergrond veel mooier als die van Daan007 en ook duidelijker, ook vind ik de tekst er goed bij bij passen. Dus mijn stem gaat naar:Daddy Pimp!
Crankeye Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik stem op Daan007. Ik hou wel van wat donkere sigs, verder vind ik die van DaddyPimp ook wel heel vet!
deagle Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp .. Ik vind het blauwe in zijn signature aansprekend en mooier .. De smudging in de sig van Daan is iets té overdreven ...
.Levi. Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 DaddyPimp gaat als een speer, één dikke punt voor deze heer. Deze jongen staat nu gedeeld nummer 1 samen met Dizzee die al een tijd op 1 staat. Daan007, helaas verloren volgende keer beter -1 punt voor jou. Closed en ranking updated.
Recommended Posts