$NeoSyp$ Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 (bewerkt) Hey mensen, weet iemand een mooie Hummer waar SFPD op staat? Ik heb deze namelijk nodig voor een filmpje. Alvast bedankt. PS: Graag te installeren met SAMI Bewerkt: 11 oktober 2006 door frostiemen Reageren
derk_c Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Er staat er wel eentje met SAPD op www.gtainside.com Je kan in de txd aanpassen dat er SFPD komt te staan, veel succes! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ik zie er geen enkele met sapd op staan, wel andere hummers maar geen politie... Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Jvt, een van de beste auto moddelers heeft verschillende hummers op zijn site staan, waaronder ook een SAPD hummer. Je kunt hem vinden op deze pagina. Veel succes met je filmpje Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 11 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ja die ken ik al maar ik heb er liever een die je met sami kunt installeren, want ik heb niet veel tijd meer(en het is te lastig om te doen) Reageren
Velaro Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 ja die ken ik al maar ik heb er liever een die je met sami kunt installeren, want ik heb niet veel tijd meer(en het is te lastig om te doen) Een wagen installeren met de IMG-Tool duurt 2 minuten, en niet langer. Met de IMG-Tool heb je ook minder kans op fouten en dergelijke. Installeer hem gewoon met die tool, want anders zullen er niet zoveel Police Hummers overblijven als je denkt. Daarom raad ik je de (Hele mooie, die je niet zomaar ergens anders vind) wagen die Wazuup je al toonde. Hier kan je hem vinden. Pak het bestand uit en zet de .ddf en de .txd van de wagen in een willekeurige map. Download hier de IMG-Tool en start hem op. Nu moet je met dit programmaatje op 'File->Open' klikken. Zoek nu de gta3.img file, die je normaal in onderstaande directory kan vinden: (Standaard installatie) C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto San Andreas\models\gta3.img Vervang nu de desbetreffende files met degene die je in de tool ziet. Met F2 kan je zoeken, dus als de file 'Police.txd/ddf' is kan je daarnaar zoeken en die vervangen. Rebuild nu het archief en start San Andreas op ! Reageren
noedel Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Hoi, hier de map met de mod van de police hummer, met de txd erin met SFPD in plaats van SAPD (op zijkanten en achterkant) < KLIK > Greetzzz Reageren
Puma Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 ja die ken ik al maar ik heb er liever een die je met sami kunt installeren, want ik heb niet veel tijd meer(en het is te lastig om te doen) Hoezo, "liever een die je met sami kunt installeren"? Je kan die met sami installeren! Gewoon downloaden die hap, sami openen, "install mod" "rar or zip file" en zo verder... Als je dit niet snapt moet je even op de tutorial van typhoon kijken. Hier nog even de download link: KLIK HIER Succes, Grtz Puma. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) ik heb die link gezien, alleen als ik de map open krijg ik enkel bestanden die je met img tool moet instelleren, geen een die je met sami kunt installeren... EDIT: IK SNAP HET AL, BEDANKT ALLEMAAL Bewerkt: 12 oktober 2006 door frostiemen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.