Jump to content

In Flames

peter-de-gekste

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik weet niet of een van jullie hier de band In Flames kent, maar ze zijn egt geweldig=D.

nou is mijn vraag..hefet een van jullie de clips F®iend en Come Clarity ?.en zou hy of zij ze dan ff kunne uploade via megaupload.com ofzo?..want ik kryg ze maar niet gedownload=(

Geplaatst:
hallo,

ik weet niet of een van jullie hier de band In Flames kent, maar ze zijn egt geweldig=D.

nou is mijn vraag..hefet een van jullie de clips F®iend en Come Clarity ?.en zou hy of zij ze dan ff kunne uploade via megaupload.com ofzo?..want ik kryg ze maar niet gedownload=(

Request voor copyright houdend materiaal zijn niet toegestaan! Misschien hun site is proberen? Of de winkel?

Geplaatst: (bewerkt)
youtubegoogle video staat vol met zulke dingen, mss dat je daar es kunt kijken.

Op youtube vind je er veel meer, en dat blijft zo. Youtube blijft zelfstandig, google heeft enkel aandelen.

Deze links zijn legaal, het zijn streaming links:

>>> Door GTA-Sheep: We hadden afgesproken dat we niet meewerken aan het verkrijgen aan niet-legale toepassingen. En het feit dat de links op YouTube staan maakt het nog niet legaal. Dus verwijzen naar YouTube of Google is prima, maar de links geven gaat net een stapje te ver...graag niet doen dus<<<

Tjah77: Erm, links op youtube zijn volledig legaal.

>>> Door GTA-Sheep: Vrijwel alle grote platenindustriekopstukken voeren op dit moment overleg om een miljardenclaim bij YouTube neer te leggen voor het stelselmatig ontduiken van de auteursrechten. Dus volledig legaal? mmmm, ik vrees van niet......je neemt een videoclip op van MTV, zet die op je PC en plaatst die vervolgens op YouTube. Dat is hoe dan ook niet conform de wensen van de artiest in kwestie. En zolang illegale en legale filmpjes gezamelijk op de site te vinden zijn beschouwen we de gehele webinhoud als illegaal en dus ongewenst....En begrijp me goed: ik keur de site niet af hoor, want ook ik struin er wel eens rond, maar we moeten er als forum altijd allert op zijn ons niet te 'branden' aan zaken waar we mogelijk problemen mee kunnen krijgen. Vandaar de wat stricte regels hieromtrent.<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...