Jump to content

GTA IV is GTA Chicago?


Dutchpet

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • White Gold

    7

  • Dutchpet

    3

  • BigM

    3

  • Joriz

    2

Ik denk dat de kans erg klein is dat gta 4 zich in chicago gaat afspelen. Rockstar heeft tot nu toe drie namen bevestigt:

- Gta Tokyo

- Gta Bogota

- Gta SinCity

Hoogst waarschijnlijk gaat het dus 1 van die drie worden. Als het Gta Tokyo wordt, is het dus zeker niet in chicago, en bij de andere twee denk ik dat de kans ook heel erg klein is.

Oftewel: volgensmij slaat het nergens op dat die site zegt dat Gta4 Gta Chicago wordt.

Bewerkt: door John278
Link to comment
Delen op andere websites

Sorry iedereen die denkt dat het GTA Chicago wordt, want dit was een 1 April grap van TheGTAPlace.com, dus geen GTA Chicago!

Even voor bewijs: Hier , en kijk dan eens op de eerste regel van de pagina. Wat zie je daar? Juist, dat dit een 1 april grap is.

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik denk dat de kans erg klein is dat gta 4 zich in chicago gaat afspelen. Rockstar heeft tot nu toe drie namen bevestigt:

- Gta Tokyo

- Gta Bogota

- Gta SinCity

Hoogst waarschijnlijk gaat het dus 1 van die drie worden. Als het Gta Tokyo wordt, is het dus zeker niet in chicago, en bij de andere twee denk ik dat de kans ook heel erg klein is.

Oftewel: volgensmij slaat het nergens op dat die site zegt dat Gta4 Gta Chicago wordt.

bogota is ook een echte stad :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(John278 @ 12 Oct 2006, 00:07:23)

Ik denk dat de kans erg klein is dat gta 4 zich in chicago gaat afspelen. Rockstar heeft tot nu toe drie namen bevestigt:

- Gta Tokyo

- Gta Bogota

- Gta SinCity

Die eerste twee geloof ik wel en lijken me cool

de tweede Naam: sin city is niet echt zozeer een stad maar volgends mij zoals san andreas een bepaalde wijk(sorry als ik het verkeerd heb)

Link to comment
Delen op andere websites

wat een onzin man. Die screenshots zijn zoooo nep!

Vooral deze: http://files.gtanet.com/gta4/images/gta4_fake_screen_3.jpg

Dit is GTA San Andreas, volledig aangepast. Als de game GTA IV er zo uit gaat zien, dan hoeft het voor mij niet meer!

Die screenshot is wel lang bekend en is ook echt fake :sigaar:

Chicaco in Gta IV nee ik denk niet dat dat het word

alhoewel het natuurlijk wel kan we zullen gewoon zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen, lees mijn post!

Dat GTA IV zich in chicago afspeeld was een 1 april grap van een GTA-site!

Dus geloof er nou niet is, het is niet waar! Ook in die screens trouwens niet, want dat is ook helemaal nep! Want de kans dat er bij R* een screen zou lekken is zo groot dat nu een 3km grote meteoor op de aarde knalt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...