BigM Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 wel jammer dat het een 1april grap was chicago leek me een stoere stad om hard dooor heen te scheuren en missie's te doen maarja misschien in een verdere toekomst Reageren
White Gold Geplaatst: 11 november 2006 Rapport Geplaatst: 11 november 2006 Ik hou niet van Londen, gewoon de VS desnoods Canado nog erbij, want de VS is toch veel crimineler... GOD BLESS AMERICA, zoals ze daar zeggen. Desnoods? Doe mij maar alleen amerika, dat is groot genoeg Chicago licht vlak bij canada, en in canada kan je skiën enzo en snowboarden:D Sneeuwscooters, ik zie het al helemaal voor me Chicago, Toronto, Quibec, Indianapolis (met die gave racebaan) Enzo dat lijkt me een heel mooi gebied! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 het maakt mij niet uit waar het zich af speeld als het maar een goede sfeer heeeft. maar tog liefst een warme klimaat zoals vice city en sanandreas dat is egt iets voro mij Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 14 november 2006 Rapport Geplaatst: 14 november 2006 (bewerkt) zou eigenlijk wel leuk zijn want chicsgo heeft wel wat vandalisme, mar seatle is ook wel lol met de cn-tower. wie weet ze zullen het volgend jaar merken jmmr dat 1 april grap is Bewerkt: 14 november 2006 door nuke_obelisk Reageren
White Gold Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 Eigenlijk is het beste zoals al hiervoor gezegd de sfeer, dat miste ik eigenlijk wel een beetje in San Andreas, in Vice City merktje je het echt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.