Jump to content

checkpoints


Recommended Posts

Geplaatst:

he

ik wil zoon rood rondje neer zetten

maar het wil niet lukken kan iemand me helpen

hij moet op plaats staan :

413.6557,2536.388,19.14844

ik heb dit maar hij doet het niet

#define CP_parachutejump

new Float:checkCoords[MAX_POINTS][4] = {

{412.9367,2537.789,416.1762,2530.868}

new Float:checkpoints[MAX_POINTS][3] = {

{413.6557,2536.388,19.14844}

new checkpointType[MAX_POINTS] = {

CP_parachutejump

wat is er verkeert of kloppen de cordinaten niet ?

Geplaatst:

This is the way I made them;

3----4

| B |

2----1

dus B is het checkpoint en 1 2 3 4 zijn de hoeken om het checkpoint zodat je als je in die area komt je dan het punt B ziet

doe /save als je in je spel zit

je krijgt bijv dit -> AddPlayerClass(61,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1);

haal de X en Y eruit -> AddPlayerClass(61,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1);

---------------------------------------------

uitleg

1958.3783 = X

1343.1572 = Y

---------------------------------------------

dus dan heb je die 2 -> 1958.3783,1343.1572

doe dat allemaal bij de 4 hoeken

bij B haal je het uit dit -> AddPlayerClass(61,1958.3783,1343.1572,15.3746,269.1425,0,0,24,300,-1,-1);

---------------------------------------------

uitleg

1958.3783 = X

1343.1572 = Y

15.3746,269 = Z

---------------------------------------------

dan krijg je dit -> 1958.3783,1343.1572,15.3746

dan alleen dit nog:

dus nu heb je alleen de X en de Y nodig

alleen als je in de min zit dan is het net omgekeert

1->Laagste X

2->Laagste Y

3->Hoogste X

4->Hoogste Y

alleen als je in de min zit dan is het net omgekeert

B->checkpoint

dus dan heb je bijv dit als het klaar is

#define CP_parachutejump

new Float:checkCoords[MAX_POINTS][4] = {

{Laagste X,Laagste Y,Hoogste X,Hoogste Y}

new Float:checkpoints[MAX_POINTS][3] = {

{Dit is dan het checkpoint}

new checkpointType[MAX_POINTS] = {

CP_parachutejump

maar je kunt het ook gewoon zo doen :*D

if(strcmp(cmdtext, "/Skydive", true)==0) {

GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);

SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z+1000);

GivePlayerWeapon(playerid, 46, 0);

GameTextForPlayer(playerid, "~B~Dive!!!", 6000, 5);

return 1;

}

Ltrs DarkplayeR

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...