gammie_ Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik heb deze middag besteed aan een nieuwe signature ik ben er wel ff bezig mee geweest met de effecten enz. Hopelijk vinden jullie het wat Reageren
SummerBase Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Ha die 'Gammie' je besteed je middag aan een signature van Grand Theft Auto? Dat zie ik graag, maar natuurlijk moet ik hem even becijferen. Zoals ik kan zien heb je Claude (Hoofdrol speler GTA III), Tommy Vercetti (Hoofdrol speler GTA VC) en Carl Johnson (Hoofdrol speler GTA SA) in deze signature verwerkt. Opzich leuk gedaan en Tommy en Carl zijn leuk verwerkt, maar Claude heeft teveel hoeken en kartels aan zijn lichaam. Ik weet niet of je het zelf hebt gerendeert, maar ik raadt je aan om even te oefenen op het renderen. Hier kun je diverse tools voor gebruiken, bijvoorbeeld de Gum Tool. Het effect vindt ik persoonlijk helaas niet zo heel erg mooi, maar de tekst 'G', 'T' en 'A' spreken me wel aan zo tussen de drie mannen. Als ik heel eerlijk moet zijn had ik persoonlijk een betere render(s) gekozen en had ze beter gerendeert. Daarnaast zijn het losse stukken die je netjes met Photoshop in elkaar hebt gezet, maar probeer ze een soort van over elkaar heen zetten: Dus dat je niet door hebt dat het inviduele afbeeldingen/renders zijn. Misschien is dat nog een beetje moeilijk, maar het staat wel een stuk mooier. Een ander effect zou in ieder geval veel beter zijn dan het huidige. Verder over de uitvoering van het effect is niks te klagen hoor: Die is prima verzorgd. Ik denk altijd maar hoe scherper de renders hoe beter het geheel eruit ziet. Oefen nog maar even wat met de Blending options (Layer > Rechtermuisknop : Blending Options) of de filters. Nog even een cijfer lijst door het effect heb ik niet een heel erg hoog cijfer gegeven, maar ik vindt het nog goed voor een verdiende 7 vooral door de inzet. Render: 6 Effect (Filter): 5 Compleetheid: 6.5 Tekst (Font): 6.5 Genre (soort): 7.5 Inzet: 7 Originaliteit: 7.5 Geheel (Indruk): 6.5 Totaal: 7 Bewerkt: 12 oktober 2006 door SummerBase Reageren
gammie_ Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Bedankt voor je recatie SummerBase! Ik vind het inderdaad allemaal nog erg moeilijk en zit lang te rommellen met alles om het een beetje leuk te laten voorkomen. De tips van je zal ik zeker gaan gebruiken! Groetjes gammie Edit: heb net even Claude bewerkt hij heeft nu wat minder van die 'kartels' Alleen moet ik nog die lijn (hoekje) die over Tommy uitsteekt weg halen maar daar ga ik nog even achterheen! Bewerkt: 12 oktober 2006 door gammie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.