Trax Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Dat zal vast gewoon veranderd zijn voordat de game uitkwam.
Robienske Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 FAKE ! gewoon een officiele screen die vervalst is !
gangster Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 jammer dat ie er niet is tenminste er is nog bijna geen bewijs maar soms hoor je wel rare geluiden
DeNn!S Geplaatst: 17 december 2004 Rapport Geplaatst: 17 december 2004 ik blijf nog steeds geloven dat ie erin zit (hoop ik ) het zou echt heel cool zijn als je met de yeti een drive-by zou kunnen doen
BrokenTable Geplaatst: 18 december 2004 Rapport Geplaatst: 18 december 2004 ik blijf nog steeds geloven dat ie erin zit (hoop ik ) het zou echt heel cool zijn als je met de yeti een drive-by zou kunnen doen Omdat er al lang niets zinnigs meer is gepost is dit topic en alleen fake-screen en mensen die tegen beter weten in blijven hopen, gaat deze op slot. Nogmaals: het hele verhaal rond Bigfoot (het monster dan) is gebaseerd op een fake-screen. Daarnaast: hoe zou het kunnen dat niemand in de hele wereld sinds 26 oktober een screenshot heeft weten te maken? SLOTJE
Recommended Posts