Jump to content

Yeti (Big Foot)


Carl_Johnsen

Recommended Posts

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    15

  • BrokenTable

    7

  • Djago

    7

  • -Richard-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

K had geluk dat k em dood reed.Ik had em dood gereden in het stukje bos waar een hutje staat op mount chiliad.Dat huisje is volgens mij een observatie huisje ofzo. <_<

ow dat huisje waar je die mens moet doden en dan een foto moet maken als bewijs. als het dat huis is ga ik morgen ff kijken :D;) .

Link to comment
Delen op andere websites

kennen jullie deze foto al?

DSCF09876.jpg

ziet er wel fake uit vind ik, maar je weet maar nooit en die big foot/yetti lijkt wel heel erg op dit plaatje..hoe die staat enz.

big_foot.jpg

Bewerkt: door Carl_Johnsen
Link to comment
Delen op andere websites

lol ziet er cool uit B) maarja wil het toch eerst zelf zien voordat ik het geloof :blink: en dat 1e plaatje is duidelijk nep als het echt was zou het wel duidelijke gefotografeerd zijn..... en die 2e dat zou best kunnen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon 1 groot verzinsel die bigfoot. Iemand leek het gewoon een leuk idee om inplaats van die auto ( die bigfoot heet ) te zeggen dat ie een echte bigfoot heeft gezien.

En daarna doen gewoon allemaal gastjes ook net of ze het gezien hebben. Zolang rockstar dit niet oficieel bevestigd hoef je dit echt niet te geloven.

Tenzij ik het zelf zou zien natuurlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon 1 groot verzinsel die bigfoot. Iemand leek het gewoon een leuk idee om inplaats van die auto ( die bigfoot heet ) te zeggen dat ie een echte bigfoot heeft gezien.

En daarna doen gewoon allemaal gastjes ook net of ze het gezien hebben. Zolang rockstar dit niet oficieel bevestigd hoef je dit echt niet te geloven.

Tenzij ik het zelf zou zien natuurlijk.

tssssssss hoe bedoel je eigenwijs? <_< Kvindt die screens al geloof waardig genoeg

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...