Spike Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ach jah ze zijden geen dieren in sa, maar je weet nooit met r* dus ik ga toch ff kijken vandaag als ik hem niet tegen kom tsja geloof ik het helemaal niet ,ik heb de plaats op me map gezet waar die zou kunnen lopen :lol: .
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Key Features* Preloaded with loads of cheats made specifically for Grand Theft Auto: San Andreas * Unlock the biggest secrets in Grand Theft Auto: San Andreas * 100% unofficial – includes special, never-seen-before codes which will allow you to play the game in a whole new light, and discover things you'd never otherwise see! * Free to update with NEW codes * Powerboard compatible * New codes can be saved to any PS2 memory card * Easy-to-use CD - cheats are playable directly from the CD
Vayne Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 's Nachts komen de mysterieuze dingen tevoorschijn... :ph34r: Wow ik zag hem ook! hijs 1.5 keer zo groot als je en hijs helemaal grijs en Kan schreeuwen als een echte yeti, pas na 4 shotgun schoten door zun kop was hij dood :ph34r: :huh: :blink: :o
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 's Nachts komen de mysterieuze dingen tevoorschijn... :ph34r: Wow ik zag hem ook! hijs 1.5 keer zo groot als je en hijs helemaal grijs en Kan schreeuwen als een echte yeti, pas na 4 shotgun schoten door zun kop was hij dood :ph34r: :huh: :blink: :o lol B) stuur is een foto gemaakt met je webcam ofzo :blink:
Ironfist Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik weet het niet hoor ofwel zitten hier veel leugenaaars(kleine kans hoor) ofwel bestaat dat beest echt en heeft R* zichzelf overtroffen met het eerste dier in een GTA als ik SA terug kan spelen ga ik alleen maar zoeken in de bossen tot ik echt OVERTUIGENDE screens heb
Carl_Johnsen Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) What the fuck? Ufo's? Bewerkt: 7 november 2004 door Carl_Johnsen
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Da's gewoon een vliegtuig... Maar kijk in je GTA SA manual book, dan zie je bij : Thanks too en dan staat er ergens BIGFOOT.. En lees dit eventjes Ladies and Gentlemen... Listen to this the exact response i got from an email i sent R* Q:Is bigfoot in the game? A: We have hidden a bunch of easter eggs inside of Grand Theft Auto San Andreas, and we will not reveal all of them, but keep looking. You are bound to find something lurking on the mountain tops, or swimming on the ocean floor, maybe even some unwelcomed bodies hidden in the wheat fields. Theres over 30 Easter Eggs that are not discussed in the Strategy Guide, we most likley will post them at a later date. Thank you for your E-mail i hope this helped List of Easter Eggs in SA1.Bigfoot 2.WWII plane attack 3.Psycho Killer 4.Sea Serpent 5.Alien 6.Ghost Car 7.Dead Bodies 8.Cabin that dissapears 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. Weet iemand wat een pshygo killer is ?:$ List of Easter Eggs in SA1.Bigfoot-Countryside 2.WWII plane attack-Countryside 3.Psycho Killer-Countryside 4.Sea Serpent-Sea 5.Alien-Desert 6.Ghost Car-Countryside 7.Dead Bodies-Countryside 8.Cabin that dissapears-Countryside 9.trex thing-Near SF Airport 10.CJ'S MOM GHOST-Safe House in Ganton Bewerkt: 7 november 2004 door Hayate
nick Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Wat ufo's we hebben het over de yeti jij! <_<
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) ja daar had ik het al over psycho killer komt als het stormt en regent die killed mensen met een mes van achter op een luguber moment in sa :lol: Bewerkt: 7 november 2004 door Djago
Arjen Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Weet iemand wat een pshygo killer is ?:$ Da's een gozer (meestal mannelijk) die heeft aan een bepaalde groep mensen een hekel. (Vrouwen, homo's, enz) Die gozer vermoord die mensen dus. Zou ik niet graag op straat willen tegenkomen.
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Mij zie je niet meer in de bossen spelen hoor..
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Ik hoor van andere mensen dat er alliens zijn, als je rond AREA69 speelt, vlakbij de radar, dan hoor je vreemde dingen via de radio :ph34r: Wie durft te zien want ik durf niet met die Pshygo killer Bigfoot Zeemonster ( groot groene slang ).. :ph34r: :blink: :unsure: OH en als je gaat jagen naar de easter eggs, doe eerst je PS2 op 31 Okt. 2004 Want dan krijg je veel kansen.. Oh en er is een gigantishe vliegtuig in de airport van LasVentura ( vliegtuig waarmee je vliegt als je een ticket koopt )... AT-400 heet hij... Bewerkt: 7 november 2004 door Hayate
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Oh en er is een gigantishe vliegtuig in de airport van LasVentura ( vliegtuig waarmee je vliegt als je een ticket koopt )...AT-400 heet hij... kan je daar mee vliegen? heb hem zelf nog niet open en bloot op het vliegveld gezien
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Je kan er wel in vliegen, heb 't zelf nog niet gedaan maar het is wel waar :unsure: .. Had een screenshot van die plane gezien zo gigantishe vliegtuig zie je niet meer in GTA Hier zie je een screenshot, de AT400 is b.t.w geen easter egg... Easter eggs zijn allerlij vreemde secrets in GTA. Deze foto's zijn gemaakt met GameShark ( cheat progje, zodat je oneindigde levens krijgt, en zo kon de maker van deze screens plaatje 2 zo mooi maken ).. Bewerkt: 7 november 2004 door Hayate
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 die at-400 staat in een hangaar bij las venturas
Recommended Posts