BAZ Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Ik weet bijna wel cker dat ik een Yeti heb dood gereden er loopt nooit iemand op mount chiliad.Maar waar kan k spoken zien dan.Wel leuk bedacht die rare zooi maar k kan nooit meer zonder geweer het bos in. Bewerkt: 7 november 2004 door BAZ
pottevijn Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ikzelf geloof er niets van maarja kan altijd
Revan Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Ik wil gvd ook zien! heb weet ik hoelang dag en nacht *in game* door de country boeren pummel zooi gereden niks te zien.
Sasuke Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Mischien licht 't aan de horse shoe's als je ze alle 50 heb dat je bigfoot en easter eggs dan sneller kan vinden..
Djago Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 lol jullie hebben allemaal de yeti gezien maar weten niet meer waar en hoe en wanneer en wat
Carl Johnson Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Ik weet niet of ik het moet geloven. Er zijn screens van yeti's maar die kunnen gefaked zijn. Maar in gamesbladen zoals de PU zeggen ze wel dat er dieren zijn op het platteland terwijl ik er echt nooit 1 heb gezien. Het enige wat ik heb gezien aan dieren was in het water, dat waren schilpaden en dolfijnen. En in de lucht vogels. Bewerkt: 7 november 2004 door Carl Johnson
GoD.Anubis Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Ik weet niet of ik het moet geloven. Er zijn screens van yeti's maar die kunnen gefaked zijn. Maar in gamesbladen zoals de PU zeggen ze wel dat er dieren zijn op het platteland terwijl ik er echt nooit 1 heb gezien. Het enige wat ik heb gezien aan dieren was in het water, dat waren schilpaden en dolfijnen. En in de lucht vogels. 100% mee eens geen andere woorden voor hij heeft echt gelijk en mensen spelen nu toch wel aardig tijdje San Andreas ikbedoel er zou dan toch allang een vaste bevesteging zijn of die er nou is of niet op andere sites zie je ook geen 100% zekkerheid dus ik hou het gewoon bij bullshit er is nix van waar van die yeti maar het leek me wel leuk al zou die er zijn
Miche Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Tot nu toe is het gerucht over de Yeti (bigfoot) onbevestigd. Er zijn al als ik me niet vergis 4 foto's gepubliceerd waar de zogezegde Yeti zou opstaan, maar die zijn allemaal fake. Tot nu toe nog geen officiele foto
Revan Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Dan probeer ik dat wel eerst alle horsehoes te vinden.. en dan op jacht op iets dat er ''ZOU'' zijn.
Djago Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ik weet niet of ik het moet geloven. Er zijn screens van yeti's maar die kunnen gefaked zijn. Maar in gamesbladen zoals de PU zeggen ze wel dat er dieren zijn op het platteland terwijl ik er echt nooit 1 heb gezien. Het enige wat ik heb gezien aan dieren was in het water, dat waren schilpaden en dolfijnen. En in de lucht vogels. 100% mee eens geen andere woorden voor hij heeft echt gelijk en mensen spelen nu toch wel aardig tijdje San Andreas ikbedoel er zou dan toch allang een vaste bevesteging zijn of die er nou is of niet op andere sites zie je ook geen 100% zekkerheid dus ik hou het gewoon bij bullshit er is nix van waar van die yeti maar het leek me wel leuk al zou die er zijn lol er zijn 100% bevestigde easter eggs zegt rockstar dus wat jij zegt is dus niet waar want ze zijn nog niet alle 30 gevonden B)
GTA 0wn3r Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ghehee.. OK, Het is nu bijna 3 uur 's nachts. en ik durf niet meer 's nachts naar het bos te gaan ..
GoD.Anubis Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ik weet niet of ik het moet geloven. Er zijn screens van yeti's maar die kunnen gefaked zijn. Maar in gamesbladen zoals de PU zeggen ze wel dat er dieren zijn op het platteland terwijl ik er echt nooit 1 heb gezien. Het enige wat ik heb gezien aan dieren was in het water, dat waren schilpaden en dolfijnen. En in de lucht vogels. 100% mee eens geen andere woorden voor hij heeft echt gelijk en mensen spelen nu toch wel aardig tijdje San Andreas ikbedoel er zou dan toch allang een vaste bevesteging zijn of die er nou is of niet op andere sites zie je ook geen 100% zekkerheid dus ik hou het gewoon bij bullshit er is nix van waar van die yeti maar het leek me wel leuk al zou die er zijn lol er zijn 100% bevestigde easter eggs zegt rockstar dus wat jij zegt is dus niet waar want ze zijn nog niet alle 30 gevonden B) Nou weet ik het ook niet meer vanaf nu 13:55 is het de jacht geopent hier ik ga die yeti zoeken :ph34r:
BAZ Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Toen k die Yeti(k weet bijna cker dat et een yeti was,omdat er nooit iemand in het bos op mount chiliad is) Het was gewoon overdag 13.00 en ik had toen Las Venturas nog niet uitgespeeld.
Juliuzz Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Geplaatst: 8 november 2004 Ik weet niet of ik het moet geloven, maar ik was gisteravond de jacht begonnen... Het was iets van 23:00, ingame en real life, en dan schrik je je toch kapot als je in het donker daar rondloopt en opeens hoor je dat geluidje als je muscle er vanaf gaat :lol: Helaas heb ik nix gevonden.....tot zover want ik blijf nog wel doorzoeken Ik vind het heel leuk om zoiets misterieus te zoeken
Recommended Posts