Jump to content

Yeti (Big Foot)


Carl_Johnsen

Recommended Posts

Jah je bent hier niet de engiste, ik Schrik me soms ook kapot, vooral s'nachts in game en vooral als het begint te regenen.. denk je dat je wat ziet is het topje van een boom.. Scary shit soms :D :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    15

  • BrokenTable

    7

  • Djago

    7

  • -Richard-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

First and foremost, I want to confirm that Bigfoot DOES NOT EXIST!. Psy and others have scanned through the hex data and found no reference to the hairy beast. Oh and the "UFOs" in the sky are supposed to be plane lights in the distance. They were in Vice City but the ones on this game go faster. (Don't ask why).

http://www.gta-sanandreas.com/forums/index...showtopic=15027

Dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof echt helemaal niks tot ik duidelijke screens zie. Bij die eerste pics die fake blijken te zijn vraag ik me af hoe je dat kan zien? Ik heb vrij weinig verstand van pc's ed so "don't blame me" voor de stomme vraag.

Dus de enige van de verborgen verassingen(eastern eggs) die 100% waar zijn, zijn tot nu toe: het ghost house in LV en de "ghostcars"?

....en Baz, wat je nu dus zegt is dat je het gewoon verzonnen hebt? :blink: En kom nu niet aan met het verhaal van dat die kerel wel wat weg had van een Yeti, want dat gaat er bij mij niet in. Je wilde gewoon interresant doen. <_<

Dus mensen: tenzij je een duidelijke foto hebt kun je net zo goed niks posten. Het is toch niet zo'n grote moeite om even een digitale foto te maken?

Bewerkt: door Smooth
Link to comment
Delen op andere websites

Aan leugenaars hier hebben we niks!

Als je echt iets tegen komt pak dan je fototoestel. Daarmee bedoel ik dus het fototoestel van CJ. Hier kan je snel foto's mee maken en je kan het later nog een keer van je beeld fotograferen.

Ik hoop dat er nog een paar leuke easter eggs komen.

Het enige wat ik tegen ben gekomen was de psygo killer. Een man had een mes en begon zomaar op me in te steken. Deze kwam ik tegen bij het vliegveld van San Fierro. Maar ik denk dat je hem eigenlijk wel overal kan tegen komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe easteregg om te onderzoeken:

Ok, there is usually a ghost in the cemetary of that small town in Los Santos on sat. and wed. between 21:00 and 23:00.

Ok ik weet dat er een kerkhofje ergens is in Los Santos(met bosje bloemen er op).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit klinkt misschien heel noob-ish ... Maar: map met cirkeltje ofso? En in welk plaatsje in Los Santos dan? Want dan zoek ik het zelf wel :puh: Missies ben ik klaar mee dus ga ik dat maar doen .. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan leugenaars hier hebben we niks!

Als je echt iets tegen komt pak dan je fototoestel. Daarmee bedoel ik dus het fototoestel van CJ. Hier kan je snel foto's mee maken en je kan het later nog een keer van je beeld fotograferen.

Ik hoop dat er nog een paar leuke easter eggs komen.

Het enige wat ik tegen ben gekomen was de psygo killer. Een man had een mes en begon zomaar op me in te steken. Deze kwam ik tegen bij het vliegveld van San Fierro. Maar ik denk dat je hem eigenlijk wel overal kan tegen komen.

Ik had gehoord dat hij alleen tevoorschijn kwam in Los Santos tijdens de regen, Maar dat kan natuurlijk weer een verzinsel zijn omdat het wel "mysterieus" klinkt.

Hoe zag dat persoon eruit dan? Want ik heb nu een vertekent beeld van die psycho killer.. Ik vind em d'r uitzien als volgt: regenjas en slecht verzorgt uiterlijk met een groot kap mes in z'n pote.. :puh:

Maar zoals ik al zei: Dat is dus een vertekent beeld want dat lijkt mij het coolst om tegen te komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit net pas zelf op een forum gevonden. Weet dus zelf niet precies waar te vinden. Weet wel dat je bij een missie vlak naast of over een kerkhofje liep. Dus als iemand dit precies weet ......

Link to comment
Delen op andere websites

Even offtopic-ontopic;

Over die Yeti/Big Foot

De Yeti en de Big Foot zijn niet hetzelfde wezen. Het zijn beide grote aapachtige wezens, maar

de Yeti is wit, heeft een dikke vacht en zou in de Himalaya huizen, en

de Big Foot is bruin of grijs, met enorme voeten (vandaar de naam, dûh!) en zou zich optrekken in bossen van (meestal) de Rocky Mountains.

We hebben het hier dus over de Big Foot, een typisch Amerikaans (fabel)dier, en niet over de Yeti.

Het is trouwens wel prachtig om te zien hoe mensen niet discussiëren over het bestaan van Big Foot, maar over het bestaan van Big Foot in een computerspel... Briljant gewoon :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

Vast iemand die gehoord heeft dat een 4×4 truck een BIGFOOT heet of die gene heeft even de manual gelezen bij THANKS TO en zag hij Big Foot staan...

Maar er zitten dus WEL easter eggs in de game, vertelt door rockstar, dus waar..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...