Jump to content

Yeti (Big Foot)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien als je met een big foot door het bos rijdt kom je hem tegen :puh:

Bewerkt: door ewoud
  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sasuke

15

• BrokenTable

7

• Djago

7

• -Richard-

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het was donker, een takje knipserde onder mijn voeten, ik hoorde gehijg achter me, ik draaide om en schoot, schoot SCHOOT, toen ineens van de andere kant, daar kwam hij, dreigend op me af, hij liep, ik rende, hij begon te rennen, ik pakte mijn fiets, en ging zo snel als ik nog nooit was gegaan, en ik viel. hij hing boven me, ik kon zijn adem gewoon voelen, nog een laatste knal, mijn shotgun, hij jankte, schreeuwde, werd woest, begon om zich heen te slaan. hij had een hap uit mijn arm, hij bloede verschrikkelijk, ik moest en zou hem vangen,al was het maar voor wraak ik schoot nog een keer, nog eens totdat hij niet meer bewoog, hij was dood. ik heb hem toen gevangen, met mijn truck naar de stad gereden. in de stad aan gekomen was er een groot gat in mun truck geslagen, gebeten of wat dan ook, hij was weg, mijn arm de moeite allemaal voor niks, ik had gefaald.

ik ben later in het ziekenhuis overleden, omdat, ik werd geinfecteerd met zijn virus. ik roep jullie alleen op: doe zoals ik en zorg dat jullie hem krijgen, afmaken en als eer voor mij, hem in een museum opzetten, en dan, pas dan, kan ik uit mijn huis komen, en stoppen met hijgen,want het zijn geen easter eggs, ik was het, ik ben het , ik zal het zijn, tot..............iemand mijn taak op zich neemt en hem afmaakt...........

Geplaatst: (bewerkt)

die bowies is ook knap he, eerst gaat hij dood en dan schrijft hij nog even een brief :puh:

Bewerkt: door donandreas
Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik best nieuwschierig was of die bigfoot er nou wel of niet was. Dus ben ik zelf op onderzoek geweest. Goed voorbereid met een jetpack en nachtkijker (en dat grote wapen waar 100 kogels tegelijkertijd uitkomen, voor als dat beest iets groter was dan ik verwacht had.). Ik heb eerst die grote berg onderzocht. toen het donker werd begon mijn controller te trillen en ik dacht dat ik iets hoorden. Dus ik liep een stukje verder en een of ander vliegtuigje valt mij aan en stort drie meter voor mij neer. Ik schrok me te pletter! Maar van bigfoot geen spoor. Toen heb elk stuk bos in hele spel doorzocht, elke heuvel. Maar niets!

Dus er is geen Bigfoot!

Ben nu bezig om ufo's te vinden, die zitten er volgens mij wel in.

Geplaatst:

de ufo's heb ik al gezien en achtervolgd, proberen neer te halen met een bazooka, maar het ging er los door

Geplaatst:

aan een café dat als logo een vliegende schotel heeft, ik heb ze wel overdag gezien rond 16.00 +-

Het ziet er zwart uit en lijkt op een vogel die voorbijvliegt, maar dat je goed kijkt zie je dat hij niet beweegt en zweeft in de lucht. Een vliegtuig is het ook niet, want dat vloog er is naast.

Geplaatst:
heb foto en filmpje van gemaakt met men digicam, eve uploade

waar blijft het?? :blink:

Geplaatst:

Beeldje voor beeldje de Yeti inteken kost wat tijd hoor :-)

(in 4 weken is er geen enkel bewijs voor de Yeti, misscien aannemelijk dat hij er niet in zit?)

Geplaatst:
Beeldje voor beeldje de Yeti inteken kost wat tijd hoor :-)

(in 4 weken is er geen enkel bewijs voor de Yeti, misscien aannemelijk dat hij er niet in zit?)

De Yeti?

Hij heeft het toch over een UFO ? :huh:

De Yeti bestaat niet. Dat heb ik al bewezen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...