Jump to content

Yeti (Big Foot)


Carl_Johnsen

Recommended Posts

Beeldje voor beeldje de Yeti inteken kost wat tijd hoor :-)

(in 4 weken is er geen enkel bewijs voor de Yeti, misscien aannemelijk dat hij er niet in zit?)

De Yeti?

Hij heeft het toch over een UFO ? :huh:

De Yeti bestaat niet. Dat heb ik al bewezen.

Verkeerd gelezen. Beeldje voor beeldje een ufo intekenen dan?

(althans, daar is ook nog steeds geen bewijs voor)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    15

  • BrokenTable

    7

  • Djago

    7

  • -Richard-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

ach jah ze zijden geen dieren in sa, maar je weet nooit met r* dus ik ga toch ff kijken vandaag als ik hem niet tegen kom tsja geloof ik het helemaal niet ;) ,ik heb de plaats op me map gezet waar die zou kunnen lopen :lol: .

dat er geen dieren in san andreaszijn is onzin, ik heb een dolfijn,vissen,kwallen,haaien,vogels en oma's gezien en ik geloof er wel in dat bigfoot bestaat :angry: en ik denk dat die neppe screenshots gemaakt zijn door die nerds die erbij willen horen

Link to comment
Delen op andere websites

die screenshots van bigfoot zijn denk ik fake.

maar ik denk wel dat er een bigfoot inzit.

ik heb hem dus nog nooit gezien.

ik zou wel willen dat Rockstar een lijst vrijgeeft waar alle 30 Easter Eggs in staan.

Dat zou ik wel leuk vinden en vele anderen ook.

Maar dat doen ze weer denk ik niet <_<

ze laten ons gewoon dom zoeken,.

Link to comment
Delen op andere websites

die screenshots van bigfoot zijn denk ik fake.

maar ik denk wel dat er een bigfoot inzit.

ik heb hem dus nog nooit gezien.

ik zou wel willen dat Rockstar een lijst vrijgeeft waar alle 30 Easter Eggs in staan.

Dat zou ik wel leuk vinden en vele anderen ook.

Maar dat doen ze weer denk ik niet <_<

ze laten ons gewoon dom zoeken,.

Pff, ik geef het zoeken op totdat R* eindelek die kaklijst vrijgeeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor,

Maar die foto's zijn al een keer gepost en die zijn duidelijk als fake bewezen !! :S Dat zie je d'r ook aan trouwens! :S

Was Bigfoot eindelijk begonnen aan aan slaap, maken deze screens hem weer waker...

Zoals GTA 0wn3r al zegt: deze screens zijn fake. Dus verdere berichten als "ja, ik denk ook dat deze screens fake zijn" of "ik denk dat Bigfoot wel in het spel zit" staan al genoeg op dit forum en in dit topic, dus zijn niet gewenst.

Heb je echte bewijzen post ze dan, aan meningen hebben we niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Over die bigfoot of zo, ik heb hier ergens gelezen dat ze het systeem hadden doorgespit. Ze hadden niks gevonden, maar hij kan toch ook onder een andere naam staan? ;) Of toch niet....? (het zal wel aan mij liggen)

En als dat zo is, kunnen ze dan niet die plaatjes bekijken, van zeg maar hoe het eruit ziet... :puh: ..? IK had ergens gelezen dat het niet bij ADMOR (een of andere UFO) was gelukt, maar misschien kan het bij mensjes wel? :)

Link to comment
Delen op andere websites

big foot bestaat niet dit is allemaal nonsens B)

:huh: Lees jij de berichten die geplaatst zijn niet?

Een moderator boven jou bericht zegt dat zulke dingen niet gewenst meer zijn. Omdat ze bewezen fake te zijn. En dan doe je het alsnog, Dat soort dingen worden al snel gezien als post boosters. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand hier had t ook over een trailer van ''San Andreas'' waarbij je een apenmens/big foot ziet voorbij rennen. Weet iemand ook welke trailer het is. dan kunnen we het ff uitzoeken of het waar is

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...