-Richard- Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 Ik weet dat deze fake is. Maar waarom staat hij er eigenlijk? Ik zie geen Bigfoot ofzo op het plaatje, of ben ik nou scheel?
nick 82 Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Geplaatst: 9 december 2004 dan ben je niet de enige want ik zie hem ook niet. trouwens nog iemand die nog nieuws gevonden over "big foot" al begin ik steeds harder te twijfelen over zijn bestaan na vele uren zoeken
Disturbed Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 die bigfoot staat rechts achter een boom
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 die bigfoot staat rechts achter een boom Aha, nou zie ik hem. Hij was me noggeneens opgevallen.
Desperado Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) Hey, hoe zit het nou met dit filmpje? http://www.rayraynetwork.com/thingonhill.wmv Ik vind het wel verdacht uitzien maar of het echt is? Bewerkt: 10 december 2004 door Desperado
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 zoekopdracht: thingonhill (lees Bigfoot or fake even, die gaat er helemaal over)
-Richard- Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Je bedoelt dat rare ventje op die berg? HEEL NEP! maar ff oftopic, een vraag: als je filmpje aankliktt en je klikt op openen. Dan kan ik dat filmpje zien, maar gooit de computer het dan in een Map ofzo. Als ik zeg verwijder, is ie dan ook echt weg? Of staat ie nog ergens in een map?
Eli R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Geplaatst: 10 december 2004 Ik ben er van overtuigd dat Bigfoot niet bestaat, Wel één BigFoot(de monster(auto dus)Maar niet een wezen. Ookal denken jullie dat ie wel bestaat, noem hem dan aub niet YETI want dat is een verschrikkelijke sneeuwman.
Desperado Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dit is een ''Big Foot'' Dit is een ''Verschrikkelijke Sneeuwman'' Maar je kan ze alle twee ook een ''Yetti'' noemen hoor
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Dit is een ''Big Foot'' Dit is een ''Verschrikkelijke Sneeuwman'' Maar je kan ze alle twee ook een ''Yetti'' noemen hoor ok ........ Wat hebbe we hier aan Maar er mag denk wel een slotje op dees want het is zeker dat er alleen maar fake screens komen want hij bestaat toch niet
Slimm Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 Ik twijfel nog steeds of ie erin zit.. toen ik een keer in de bossen aan et crossen was zag ik wel wat grijs weg schieten alleen toen ik ereen ging zag ik niks dus..volgens mij is et nep anders was er heus wel iemand die em EGT heeft gezien met EGT bewijs.
gangster Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 ik niet denk dat ie er niet in zit
denracer Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 ehhm dit snap ik niet een sanchez met ronde lamp ? nog nooit gezien waar rijd die rond ? deze heb ik tot nu toe alleen gezien
Recommended Posts