tjah77 Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Om het Gadget forum wat nieuw leven in te blazen breng ik met toestemming van ons schaap een nieuwe contest. In deze contest gaan er 10 gadgets strijden om de #1 plaats, dit kan niet zonder jou mening! Hoe werkt het? Elke week post ik een gadget in een nieuwe post, met foto's en info. De 10 gadgets die mij het beste ogen qwa beginpost post ik dus. Als jullie die post hebben gelezen sturen jullie via PM jou mening naar mij+cijfer. Daarvoor gebruik je dit lijstje: [b]Jouw naam:[/b] [b]Jouw mening:[/b] [b]Jouw cijfer:[/b] Dan plaats ik dat in de post met die gadget. Na een week bereken ik het gemiddelde van alle cijfers, en zet ik ze in de lijst. Wie na 10 weken op de nummer 1 staat is dus de beste gadget. De Lijst: 0. GSM: LG 342i 0. Ipod Nano 0. D-dox (gamezetel) 0. Super joy box 9(xbox op pc controller) 0. Sony Ericsson v600i 0. Falcon RC Airplane 0. Creative Zen Micro 0. Motorola Razr V3 0. Ipod Photo 0. Nokia 6101 Voorlopig staan ze allemaal op 0 dus. Waarom staat mijn gadget er niet bij? Je post was waarschijnlijk niet uitgebreid genoeg, jammer voor je. Vanavond post ik de eerste gadget, dan kan je volop PM'en.
tjah77 Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 LG 342i! In dit topic vind je alle info over deze hoogstaande gsm! Hierbij vertel ik wat over mijn nieuwe telefoon: Een LG 342i.Een mobiel met klepje en camera. Ik heb hem bij de Primafoon gekocht met Hi. Hij kostte daar 109,99,- Partnumber L342i Smartphone Netwerkverbindingen GSM netwerken dual-band Netwerk frequenties 900, 1800 UMTS EDGE GPRS class 10 Data- / gegevensoverdracht IR-link (infrarood) Bluetooth Display Kleurendisplay Aantal kleuren 65536 Resolutie 128 x 160 pixels Tweede (front)display Aantal kleuren 2 kleuren Resolutie tweede display 96 x 64 Camera Camera Megapixels 0,32 Maximale fotoresolutie 640 x 480 Autofocus Flitser Video opnemen Tweede (front) camera Prestaties Intern geheugen 3,5 MB Uitbreidbaar geheugen Opslagmedium SDIO Batterij Li-Ion Batterijspanning 1000 mAh Stand-by tijd 100 uur Gesprekstijd 180 min. Bellen en gebeld worden Telefoonboek 200 nummers Laatste nummergeheugen Tril-functie Foto-id Functies Tekstvoorspelling T9 MMS Radio E-mail Internet browsing Audio speler Video speler Organizer functies agenda SyncML Overige functies spelletjes, voice memo, java Software i-mode internet browser Geïntegreerde antenne Formaat Gewicht 90 gram Kleur(en) zilver Introductie model 2005 Afmetingen (H x B x D) 9,1 x 4,4 x 2,47 cm + Punten: Camera Harde en mooie geluiden MSN, SMS, MMS, I-Mode, E-Mail en Internet Handig te bedienen en je hebt iets zo gevonden - Punten: Niet zulke heldere foto's Eerst in de handleiding kijken voor je deze mobiele telefoon gaat bedienen! Eindcijfer: 9,2 Deze mobiel is waar voor je geld en ik heb er nog steeds geen spijt van dat ik hem gekocht heb! Reacties zijn welkom. Nu stuur jij een pm, met de lijst die in de hoofdpost staat wat je van deze gadget vind+Je cijfer! Meningen+cijfers: [Nog niets]
.Syfes Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Ik snap er niets van waarom zouden we pm het is de bedoeing dat je in dat topic post ,ik vind dat dit onzin is sorry tjah77 want vind ik dat je dit topic niet nodig niet nodig moet hebben maak wat veranderingen en wat je nu doet is dubbelposten je topic is een flop je moet eerst kijken wat je typt ik zou voortaan opletten wat je doet oke Greets Syfes (ik bedoel het maar goed hoor tjah 77) Bewerkt: 12 oktober 2006 door Syfes
-Niels- Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Jah, en je kunt beter alle topics van Gadgets die uitgebreid zijn uitgelegd door de topicstarter er neer zetten. Ik bedoel, ik heb ook een ding uitgebreid hier neergezet en die staat er bijv. niet bij, net zoals als andere mensen dat hebben.
thems Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 haha >>> Door GTA-Sheep: Een zinloze opmerking ...Anyway: het topic krijgt niet de response die de topicstarter had gehoopt dus we sluiten hem (op zijn verzoek) maar. Volgende keer beter <<<
Recommended Posts