Mastertuner Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Heey kan er mij iemand helpen met de 2-player stand..... want ik heb bij mijn vriendin(denise) op die 2 rode ventjes gaan staan en ..... ik weet niet hoe ik die 2-player stand kan afzetten (PS: het is niet op de pc maar op de PS2!!!) Reageren
Kraay Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Heey kan er mij iemand helpen met de 2-player stand.....want ik heb bij mijn vriendin(denise) op die 2 rode ventjes gaan staan en ..... ik weet niet hoe ik die 2-player stand kan afzetten (PS: het is niet op de pc maar op de PS2!!!) Ik dacht dat je gewoon één ventje dood moest laten gaan en dat je dan van het 2-player stand afbent.(of je ps2 restarten) Reageren
Mastertuner Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Bedankt ps2 restarten was te riskant.... dus 1 ventje laten doodgaan.....! gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.