alwin92 Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) hey ik heb een vraag of er tips zijn om burn and lap ook zonder codes tot een goed eind te brengen het rondjes rijden lukt me wel maar ik ben gwn niet snel genoeg 40,016 was het snelst ofsow en nog een vraagje als het nou niet lukt waar post je dan een save game ??? alsvast bedankt =) Bewerkt: 12 oktober 2006 door alwin92 Reageren
Bling Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Dit is inderdaad een erg moeilijke challenge, persoonlijk vind ik dit de moeilijkste challenge van alle scholen in San Andreas. Maarja, dat doet er nu niet toe. Veel tips kun je hier eigenlijk niet voor geven, behalve dat je korte en scherpe bochten moet maken zodat je snelheid behoud, en je mag geen enkele pion aanraken. Meestal na een paar keer oefenen moet hij wel lukken. Meer informatie hierover kun je hier vinden. En als het je nu nog niet lukt kun je je savegame altijd nog hier posten in het 'Savegame aanvraag' gedeelte. Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Ik weet niet voor welk platform jr hem hebt, maar dit is in elk geval een ... ... Manier voor PlayStation 2 Het is inderdaad een lastige missie. Ik raad je wel aan om met de klok mee te rijden. Op de rechte stukken geef je gas en de bochten moet je nemen met de handrem. Als je met je voorwielen bij de laatste kegel, aan de recherkant van je auto, bent druk je de handrem in (R1). Als je de handrem-bocht neemt, beweeg je de joystick naar rechts om te draaien, maar de kunst is, voor als je de bocht ombent, hem snel terug naar links te bewegen, anders gaat je auto beginnen slingeren. Zo doe je vijf rondes. Ik dacht dat je binnen de 40 seconden moest zijn. Mijn persoonlijk record: 34.02 seconden. Reageren
Lampje Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Je moet binnen de 36 seconden zijn om goud te krijgen Reageren
alwin92 Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 het is me gelukt =) en ik ehb nu heel de drive school af bedankt iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.