Jon-asses Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Heb eens even een anderhalf uurtje aan een nieuw siggie gewerkt, namelijk over de niggah Chamillionaire. Ik zou jullie (professionele ) rate's wel eens willen horen over deze sig. Vs.1 Vs. 2 Ik moet nog wat klooien met de tekst "Chamillionaire", dus als je misschien wat tips hebt in verband met de tekst, het is méér dan welkom. Rate er maar eens op los!! @DP : Bedankt voor die rate + het hoge cijfer! Bewerkt: 12 oktober 2006 door Jon-asses Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Errug vette sig Jon! De renders van Cha passen mooi bij elkaar omdat ze op beide dezelfde kleren aan hebben, ook vet hoe je die achtergrond in de renders over laat lopen.. De achtergrond past btw ook mooi bij de renders. Het enige minpuntje is zoals je al zei de text.. Misschien linksboven? Of misschien weglaten.. Verder kutgw Jon! Een 9/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Ik vind die kleurloze achtergrond nogal saai staan eigenlijk, bij die renders. De grijze kleur staat ook een beetje grauw, en de stijl vind ik ook niet helemaal passend, ik hou niet echt van dat soort achtergronden met al die 'streepjes' erbij. Niet veel positiefs om mee te beginnen, maar mijn smaak is nu eenmaal anders, het kan best zijn dat andere mensen het juist prachtig vinden zo. Maar er zijn ook positieve puntjes hoor, de renders zelf zien er namelijk heel scherp en mooi uit, en zijn redelijk goed verwerkt ook in de achtergrond. En de tekst, daar heb ik zelf ook altijd wel wat moeite mee moet ik zeggen, ik vind zelf toch dat je de tekst nu wel redelijk goed hebt gedaan opzich. Cijfers Achtergrond: 6 Kleuren: 7 Render: 8 Effecten: 7 Tekst: 7.5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Een 7.2 is het eindoordeel. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Achille Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Je hebt me idee gejat met de tekst op de Arm:P Maar dat maakt niet uit. Vind het jammer dat je bijna geen kleur in de achtergrond hebt. Voor de rest vind ik de tekst op de pet veels te opvallend maar het ziet er goed uit. Je krijgt van mij een 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.