Coolguy{NL} Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Heb je goede map ideeen? Maar ben je een beroerde mapper? Post dan hier met je ideeën en dan maken wij een map voor jemet je ideeen en dan maken wij een map voor je! De Mappers zijn: LightPhoenix CoolguyNL TheBlackDevil Reageren
mossel Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 ideetje: kent iemand van jullie toevallig de map awp_l337sk337 uit de mod counter-strike voor half-life? hieer staat een site erover: http://www.superjer.com/awp_l337sk337.php en hier ook http://www.gcheats.net/index.php?act=view&id=253 het is dus 1 team met dikke sniper waarmee de anderen in 1 schot (meestal) dood zijn en het andere team met alleen maar een mes die de lucht in vliegen en dan moeten proberen bij de sniperaars te komen en hen dood te maken. en de volgende ronde zijn de rollen omgedraaid. juist de oneerlijke verdeling maakt deze map zo leuk en het lukt het team met alleen maar messen nog verassend vaak om toch 1 speler (of meer) met sniper dood te maken wat een extra kick geeft als dat lukt. nou dacht ik dat je dit idee misschien wel in een MTA map kon gebruiken. bv ene team rhino's en andere team voertuigen met veel slapper wapen. bv. predators die van een heuvel komen glijden. misschien kan je de rhino's dan wat kwetsbaarder maken dmv ontplofbare vaten. als je er dan voor kan zorgen dat de map niet ophoudt op het moment dat 1 team dood is maar dat de teams dan wisselen. nou succes ermee! Reageren
RTS Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 MTA Deathmatch is nog niet uit dus hiermee kunnen ze je niet helpen. Het is misschien wel mogelijk met SA-MP. Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Met SAMP moet zoiets wel mogelijk zijn. Ipv de sniper een M4 met een paar kogels, en de hp van het andere team op laag zetten (waardoor ze dus in een paar schoten dood zijn) . Mits je zoiets wilt voor samp, ben ik wel bereid het te maken, aangezien ik me toch verveel ;-; Reageren
Jarno Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Big Smoke... Om het soort map na te maken heb je objects nodig. Een aantal spelers worden gelanceerd en in water geduwd en ander team staat in huisje waar ze heel moeilijk uit kunnen. Reageren
Flame^ Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Big Smoke... Wie :O ? Om het soort map na te maken heb je objects nodig. Een aantal spelers worden gelanceerd en in water geduwd en ander team staat in huisje waar ze heel moeilijk uit kunnen. Ik heb niet op de site gekeken en eigenlijk alleen op zijn beschrijving geantwoord > die is wel mogelijk, als het inderdaad zo is als jij het zegt is het op dit moment niet mogelijk nee D: Reageren
Jarno Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Big Smoke... Wie :O ? Lol... Gaat automatisch Thomas. Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 15 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey, nou dacht ik dat je dit idee misschien wel in een MTA map kon gebruiken. bv ene team rhino's en andere team voertuigen met veel slapper wapen. bv. predators die van een heuvel komen glijden. misschien kan je de rhino's dan wat kwetsbaarder maken dmv ontplofbare vaten. Ik weet niet maar jullie leze ook niet goed he Er staat toch predators + rhino Reageren
Velaro Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 Hey,nou dacht ik dat je dit idee misschien wel in een MTA map kon gebruiken. bv ene team rhino's en andere team voertuigen met veel slapper wapen. bv. predators die van een heuvel komen glijden. misschien kan je de rhino's dan wat kwetsbaarder maken dmv ontplofbare vaten. Ik weet niet maar jullie leze ook niet goed he Er staat toch predators + rhino Je kan in MTA een map maken waar je één Rhino hebt en de anderen allemaal Predators, maar door geweren zoals van de Predators gaat de Rhino niet ontploffen zelfs niet met vaten dus lijkt me niet zo'n leuk idee. Een map met allemaal moto's en een Rhino bestaat en is redelijk leuk, wat lijkt op jouw idee. Naja, kijk even in de Map Editor ofzo.. Reageren
Coolguy{NL} Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik heb eens zitte denke, en ik denk dat dit helemaal niet gaat werke, een rhino kun je niet kapot krijgen... Behalve met vuur maar kun je vuur maken met wagens?? En ook met die teams werkt niet. Zeg ma als je een oplossing weet. Reageren
Advancegta Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hey coolguy. Ik had al langer het idee voor een map alleen ik heb nooit zin om het af te maken. Je moet proberen met een pcj-600 in de Blue Hell zien te komen.Dit kan bijvoorbeeld door met een rc voertuig tegen een muur aan te rijden en op dat moment de pcj-600 krijgen , tenminste dit zag ik een keer in een map. Ook kan het om heel hard stijl met een wagen naar beneden te vallen en dan als je de grond raakt val je meestal toch wel in de blue hell.Maar waarom zou je dan zo graag met die motor in die blue hell willen komen? Als je met heel veel snelheid met een pcj-600 in de Blue Hell valt komt er een vage bug voor. Namelijk: Je gaat lopen! het enige vervelende is dat je MTA Geheel zal moeten herstarten Reageren
ikt Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Er is een Map op Mr. Green die IN de blue hell komt, en er is een weg uit... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Wat denken jullie van een Monster Truck map, maar dan zoals die in het echt zijn, zoals deze: http://www.fedexforum.com/galleries/galler...Jam%20JM210.jpg Maar dan veel groter natuurlijk, (misschien kan je de zand bergjes van de quary gebruiken om voor de auto wrakken te zetten?) Want de mappen met Monster Trucks die er nu zijn, dan liggen de auto wrakken gewoon midden op de weg en dan sta je ineens gelijk stil als je ze raakt. In het echt rijden ze er zonder snelheid te verliezen overheen. Ik ga zo zelf ook eens iets proberen in de Map Editor.. Reageren
mossel Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 (bewerkt) kunnen Rhino's niet kapot gaan van ontploffende barrels? barrels kan je touwens wel kapot schieten met het rc vliegtuigje (raider?) maar niet met predator, raar is dat. verder kan je het feit dat je ontplofbare barrels als je zacht duwt het net over een randje kan vallen in een map gebruiken. Ik roep maar wat hoor maar misschien brengt het jullie weer op ideëen. een realistische monster truck map klinkt trouwens wel cool ja goed idee. Ik heb nog een monstertruck wrestling (worstel) map gemaakt oftwel je moet elkaar van een platform af zien te duwen en het regent dus het is heel glad. Bewerkt: 18 oktober 2006 door mossel Reageren
Mythbuster Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 Ik ben zelf al gestart met een Monster Truck map. Maar ik kan het zelf niet zo goed, en bij mij soms als ik een object kopieer, dan zie ik die eerst niet, moet ik eerst escape en dan naar zo'n object add dingetje, en dan weer escape, en dan zie ik dat object weer wel, maar dan valt er meestal weer een andere weg. Ik heb b.v.: Een hele berg met van die auto wrakken in een soort kuil, (met een paar ehhh explosieve verassingen(van die vaten dus) als je denkt slim te zijn en buitenom gaat ). Een berg auto wrakken opgesteld als een soort schans, waarmee je over die caravan (van die schroothoop) springt. En nog wat andere kleine dingetjes.. Maar als iemand heel goed mappen kan maken, dan kan ik beter stoppen, want ik kan het eigelijk niet echt.. Bij mij gaat bv. een grasland stuk soms dwars door een zand stuk heen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.