game1337 Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ten eerste wil ik zeggen.. dat het me spijt.. dat ik zomaar ff aanmeld en maar 1 post heb en gewoon vraag of iemand mij kan helpen.. maar het is omdat.. mijn game nogal.. ja fout is denk ik.. of het ligt aan mn computer. Wat ik wou vragen was is of iemand ff deze missie voor me kan doen, omdat ik niet verder kom.. dan de garage.. -.- en ja.. ik heb cheats gebruikt en nee geen mods GTASAsf1.b
Dutchy3010 Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) Ten eerste wil ik zeggen.. dat het me spijt.. dat ik zomaar ff aanmeld en maar 1 post heb en gewoon vraag of iemand mij kan helpen.. maar het is omdat.. mijn game nogal.. ja fout is denk ik.. of het ligt aan mn computer. Wat ik wou vragen was is of iemand ff deze missie voor me kan doen, omdat ik niet verder kom.. dan de garage.. -.-en ja.. ik heb cheats gebruikt en nee geen mods Doe ik zo voor je . En het maakt niet uit of je 1 post hebt of 1000, ik doe het graag voor je! Fender Ketchup - Mission Passed! Beloning: $5000, Respect + Saved: Voor The Four Dragons Volgende missie: You've Had Your Chips Overig: Geen cheats/mods gebruikt, savegame in de bijlage! GTASAsf8.b Bewerkt: 12 oktober 2006 door Dutchy3010
game1337 Geplaatst: 12 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 (bewerkt) damn.. wat een aardig community zeg.. edit: Thnx ^^ Bewerkt: 13 oktober 2006 door game1337
Recommended Posts