Jump to content

hoe meer ervaring opdoen in het zwemmen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik moet een missie doen voor woozie maar ik heb nog niet genoeg zwemervaring. weet er iemand van jullie een goede plaats om ervaring op te doen

>>> Door Dizzee: Graag de volgende keer de zoekfunctie gebruiken. Er zijn al meerdere topics waar uitgelegd wordt wat je moet doen. Bij voorbaat dank.<<<

Geplaatst:
ik moet een missie doen voor woozie maar ik heb nog niet genoeg zwemervaring. weet er iemand van jullie een goede plaats om ervaring op te doen

Niet echt moeilijk, als plaats neem je gewoon de zee. Om je lung capacity te kunnen verbeteren moet je heel diep duiken en zo lang mogelijk onderwater blijven, kom weer naar boven en herhaal dit. Je zal zien dat er soms 'Lung Capacity +' staat op het scherm. Met deze tip zal het wel lukken, zonee zeg je het maar ! :Y

Geplaatst:

Jet hebt het waarschijnlijk over de missie Amphibious Assault, hier heb je inderdaad 20% 'lung capacity' voor nodig.

Er zijn verschillende manieren om je 'lung capacity' te 'trainen'. Je kunt natuurlijk veel gaan duiken maar ik raad je aan om de 'Oysters' te gaan zoeken :). Je bent hier namelijk meteen bezig met het tainen van je 'lung capacity' en je bent bezig voor de 100% :). Hier vind je alle locaties van de 'Oysters'.

Geplaatst: (bewerkt)

Niet echt moeilijk, als plaats neem je gewoon de zee. Om je lung capacity te kunnen verbeteren moet je heel diep duiken en zo lang mogelijk onderwater blijven, kom weer naar boven en herhaal dit. Je zal zien dat er soms 'Lung Capacity +' staat op het scherm. Met deze tip zal het wel lukken, zonee zeg je het maar ! :Y

Ik wil er nog ff aan toevoegen dat je mooi oysters kan opduiken als je dan toch aan het duiken bent. Als je achter San Fierro in 't water springt en ff wat heen en weer zwemt heb je er zo een stuk of 10 :)Hier nog ff een link naar de vindplaatsen van oysters

Edit: Asphalt was me voor :puh:

Bewerkt: door John278

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...