GranJeffAuto Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Waar zijn de kleding winkels (met name de dure) nou allemaal te vinden. Ik heb het spel 68% uitgespeeld, maar kan de dure kledingzaken NIET vinden Thnx, jeff Reageren
MaTTa Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) wat!? als je al zover bent kan je er volgens mij ALLANG in!! ben zelf nog niet zover maar ik heb gehoord van een vriend dat ie er al vrij snel in kon maar dat de kledingwinkel alleen tussen 7.00 en 17.00 open was... edit: 1tje zit in lvl 1 waar de letters Vinewood staan, onderaan in die drukke straat.. verder ken ik niet zo uit mijn hoofd Bewerkt: 6 november 2004 door MaTTa Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 wat!? als je al zover bent kan je er volgens mij ALLANG in!! ben zelf nog niet zover maar ik heb gehoord van een vriend dat ie er al vrij snel in kon maar dat de kledingwinkel alleen tussen 7.00 en 17.00 open was...edit: 1tje zit in lvl 1 waar de letters Vinewood staan, onderaan in die drukke straat.. verder ken ik niet zo uit mijn hoofd is het gewoon bekende winkel die ook met icontje op de map staat aan gegeven of niet? Reageren
GranJeffAuto Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Het is een hele dure winkel, je kunt er smokings en dergelijke halen. Ik heb heeel Andreas afgezocht maar kan hem niet vinden:S iemand tips? Reageren
GranJeffAuto Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) Het is een hele dure winkel, je kunt er smokings en dergelijke halen. Ik heb heeel Andreas afgezocht maar kan hem niet vinden:S iemand tips? Srry voor dubbelpost per ongeluk, 2x getikt Bewerkt: 6 november 2004 door GranJeffAuto Reageren
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 hmm hoe ver ben je met de missies? , Ik wou toen der tijd ook dure kleding winkels bezoeken maar ze waren nog niet open.. toen had ik de hoop opgeven , nadat ik hem uitgespeeld had deed ik nog een poging en toen kon ik alle kleding winkels in. Reageren
GranJeffAuto Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik zit nu op ong. 68% Heb die agent doodgeschoten, en ga ervan uit dat ik hem ook heb uitgespeeld haha. Maar zitten ze allemaal dan? Ik wil graag de hele dure waar je dus smokings en dergelijke kan halen, niet''Zip,, binco'' bla bla Ik hoop dat iemand met het nog kan informeren:) thnx B) Reageren
Revan Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) uh Victim en Didier Sachs Ken je het beste naar Las Venturas in Creek zitten ze naast elkaar. Als je op je papieren map kijkt Rechts boven aan dan schuin onder KACC Military fuels Bewerkt: 6 november 2004 door Revan Reageren
Majus Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 waarom kijk je ni gewoon op je map Reageren
GranJeffAuto Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hmm, er zitten we 3 winkels naast elkaar in Creek. Maar geen Didier Sachs:S En volgens mij is dat die winkel waar ik smokings en dergelijk kan kopen. In Creek zitten 3 winkels naast elkaar, Pro Laps, Victim, en Urban style, ofzo iets. Alles behalve Didier sachs haha... Reageren
riaz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 mijn kleding is nu van pro laps ik ken alleen binco en pro laps in... Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Gewoon op de kaart kijken waar die kleding winkels liggen (papieren kaart die bij het spel zat). De Victem kan je ongeveer in als je Las venturas voor de missies ingaat en de Dider Sachs pas als je bijna op het einde bent... Vantevoren worden die 2 winkels niet aangegeven op de ingame kaart en kan je er dus ook nog niet in... Reageren
Majus Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 ik heb het nu ook gemerkt , op de kaart staan er 3 icoontjes maar er zijn er maar 2 een pro laps en sub urban Reageren
The Godfather Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 heb je de laatste missie : end of the line" uitgespeeld? pas daarna kun je in Didier Sachs Reageren
Juliuzz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 heb je de laatste missie : end of the line" uitgespeeld? pas daarna kun je in Didier Sachs Ik zit 1 missie daarvoor en ik kan hem al in geloof ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.