Jump to content

rs bank sig

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem er leuk uitzien :Y. Alleen staat je naam gta-man2 een klein beetje door het knopje Swap en de tekst daarboven heen. Misschien kun je die tekst en de knop wegpoetsen met een Photoshop-toepassing ofzo.....en schaap zou schaap niet zijn als ik niet ook nog wat te 'zeuren' had: het ontwerp is nu 513 lang en 500 is de maximale lengte. Dus als je toch in Photoshop zit: maak er even maximaal 500 van alsjeblieft :)

Geplaatst:

ok ik had het niet gezien maar ik doe het ergens anders mee.

ik deed het voor het eerst dus dankje

Geplaatst:

Dat ding is praktisch identiek aan het vorige ontwerp dat je toonde. Het is dan handiger hem gewoon in hetzelfde topic te laten zien als ontwerp 1a, b, c etc....want om voor iedere wijziging een nieuw topic aan te maken is wat overdreven. Beide topics samengevoegd! Wat je trouwens ook altijd moet doen is je signature als bijlage aan je post toevoegen. Immers: als je morgen van signature veranderd ziet niemand de oude meer....ook dat heb ik even bij je veranderd.

Geplaatst:
wat vinden jullie vanmijn sig je ziet hem in me handtekening

Ik vind hem erg mooi. Zelf speel ik geen runescape en vind ik het erg stom. Maar dat is een beetje offtopic. Ik geef jou een 7.5 Ga zo door. :klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...