Preddy Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Mn eerste sig ooit gemaakt met Photoshop. Ben op zoek naar wat opbouwende kritiek erop, dus je hoeft me niet te sparen . Dat rode om hun heen wou ik een beetje doen als deze alleen is dat niet geheel gelukt. En iemand nog tips om die arm van de rechtergast meer te verhullen? Edit: ik weet dat ie te groot is in KB's voor dit forum. Bewerkt: 13 oktober 2006 door Preddy Reageren
M4X Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Mooie 1e sig, ik had ook ongeveer zoiets bij m'n 1e sig Maar ik vind het er goed uitzien, Rating: 7.5/10 Reageren
ExploudeD Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hij is erg mooi gelukt. Is dit echt je aller eerste sig. Ik vind dat echt knap. Ga zo door. De kleuren heb je erg mooi gedaan. een 8. Ga zo door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.