Big-Bear Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Hoi, Ik heb hier meer als 2 uur aan gewerkt, en ik vind het het werken waard. Dit is een CD-Cover, voor een CD'tje waar ik wat games heb opgebrand. Ik heb de Render meerendeels gemsudges, die op Color Dodge gezet. Ik heb er Motion Blurs die ik op Vivid Light hebt gezet, aan toegevoegd. Voor derest zitten er nog wat andere Filters door zoals Riple, Wave en Spatter: Comments & Ratez zijn welkom Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Is daar iemand Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 Een leuk hoesje voor CD's vind ik het, niet te druk, en toch wel netjes gemaakt. De achtergrond heeft echt de kleuren die ook bij de stijl van oorlog, en dus ook bij die soldaat passen. De gloed om de soldaat heen staat ook wel mooi. Maar dan vind ik de tekst ten opzichte van de rest van de cover wat minder. Dat balkje wat je hebt gemaakt ervoor is wel leuk. Maar het lettertype vind ik maar niks. Misschien kan je het balkje toruwens ook aan de zijkant maken, of je maakt nog appart een cover voor achterop, zodat je de tekst op de zijkant van de CD kan zetten. Verder is het wel netjes! Cijfers Eerste indruk: 7.5 Achtergrond: 8 Kleuren: 8 Render: 7.3 Effecten: 7.8 Tekst: 6 Originaliteit: 7.5 Algehele indruk: 7.5 Eventuele bonus: 0.1 Aantal sterren: Gemiddeld is dat een 7.6 voor jou! *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.