BrokenTable Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Tijdens misappropriaton ging ik op de airstrip de hunter halen. Toen ik langs de hangar tegen over het safehouse reedt, schoven beide deuren open. Ik heb er maar m'n auto binnen gezet om te testen of het een garage is, en na een het spel opnieuw geladen te hebben, stond m'n auto er nog steeds! Dus al je getunde auto's kunnen wellicht bij elkaar ( ik neem aan dat er aardig wat auto's in kunnen!) (alleen jammer dat de airstrip niet centraal ligt in SA) Reageren
Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 waar is de exacte positie van die hanger?? en in welk level ?? Los Santos , San Fierro of in Las Venturas? en het zou helemaal te gek zijn als je het op de kaart zou hebben staan bedankt alvast Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 waar is de exacte positie van die hanger??en in welk level ?? Los Santos , San Fierro of in Las Venturas? en het zou helemaal te gek zijn als je het op de kaart zou hebben staan bedankt alvast Airstrip = Aircraft Graveyard, in het noorden van LV. Die staat duidelijk op de map van het spel. Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Hey thx wist ik nog niet heb veel getunde autos waarvan 3 die lijken op die van need for speed underground :lol: en kwam al plek te kort dus thx voor deze garage :rolleyes: Reageren
Majus Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik ga men maverick daar inzetten dan moet ik ni elke keer naar sf Reageren
BrokenTable Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 ik ga men maverick daar inzetten dan moet ik ni elke keer naar sf Goud halen bij de pilotschool, dan staat er een hunter op de airstrip, leuker dan een maverick :-) Er kunnen maar 4 of 5 voertuigen in die hangar Reageren
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Je kan je AT-400 erinzetten :lol: Dan moet je wel een parkeerexpert zijn denk ik :lol: Reageren
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Er kunnen maar 4 of 5 voertuigen in die hangar cool leuk dat wist ik nog niet.... je heb ook nog een kleine hangar naast die spawnplek van dat vliegding uit area69 kan je ook wat auto's in stallen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.