ACID Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 eey, als ik runescape start krijg ik rood kruisje in de rechter boven hoek (zie foto) nadat ik de server heb gekozen hoe kan ik runescape weer normaal starten ? ik heb hier nooit last van gehad Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 nou je hebt gewoon pech want het is vrijdag de 13e. geintje probeer eens een andere server of het is een update of is je java niet meet goed Reageren
RobbertR Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 (bewerkt) Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Bewerkt: 13 oktober 2006 door RobbertR Reageren
M4X Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin. Reageren
ACID Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan. Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin. john ik heb al een paar weken last van dit probleem Reageren
ExploudeD Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Ga naar de map van runescape op je computer. Temminste als je die heb. Daar kan je inzien welke updates er zijn geweest. Dit heb ik namelijk ook bij iemand anders gezien. Daar kon je in die Runescape map zien wat de fout is. Reageren
ACID Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 probleem opgelost java opnieuw geinstalleerd, en kon weer spelen bedankt iedereen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.