Jump to content

kan RuneScape niet starten

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

als ik runescape start krijg ik rood kruisje in de rechter boven hoek (zie foto) nadat ik de server heb gekozen

hoe kan ik runescape weer normaal starten ?

ik heb hier nooit last van gehad

runescapefoutbe9.png

Geplaatst:

nou je hebt gewoon pech want het is vrijdag de 13e.

geintje probeer eens een andere server of het is een update of is je java niet meet goed

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je wel java? Instaleer anders even de nieuwste versie daarvan.

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst:

Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin.

Geplaatst:

Moet wel anders kon je eerst ook niet inloggen. Ik speel geen runescape maar ik denk dat het een update is die een paar minuten duurt. Probeer dus morgen weer eens in te loggen. Als dat niet lukt is het denk ik een pop-up, en dat firewall runescape dus blokkeert. Dit is er volgensmij simpel af te halen via internet opties als je internet explorer hebt. Als je firefox hebt staat het meestal in het balkje rechtsonderin.

john ik heb al een paar weken last van dit probleem

Geplaatst:

Ga naar de map van runescape op je computer. Temminste als je die heb. Daar kan je inzien welke updates er zijn geweest. Dit heb ik namelijk ook bij iemand anders gezien. Daar kon je in die Runescape map zien wat de fout is. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...